FACEweekly

森美 笑住去滾

笑稱自己是小男人,膽小又悶蛋,情路也異常平坦,男人四十,只拍拖三次,最近的一次還是'95,至今已結埋婚!最近,森美竟然說要去滾!放心,今次「森美要滾」,查實是他即將舉行的 talk show主題,化身 Rocker Sammy,因為他 40年來太正經,要跟番現今社會個 beat出來「滾」吓見識吓,將社會的謬論化成笑話。

自己未試過滾,那麼單獨約會呢……

除非係 Angelina Jolie啦,底線係小儀,哈哈!我之前寫嘅《森之愛情》廣播劇、電視劇,同即將會在書展出的《公子森林》都是來自我的幻想,一個中佬在文字上所發嘅綺夢!其實得幻想都冇咩唔好,我老婆都話一齊十幾年其實難維持,有時都要熄吓燈,多點幻想空間先 keep到!

有冇一刻後悔未曾玩過?


上年尾森美夥拍 Bosco拍電影《等我愛你》,入面「食」女無數!今次講滾好貼題。 

F.2時試過與同學去 camp,有肥仔、瘦仔、矮仔,但個個有拖拍,得我冇,俾佢哋笑,情人節仲偷偷攬住個枕頭喊,不過當佢哋掛住識女仔,我就去睇有關 cocktail嘅種類呢類書,以為出去識女仔可以同佢傾冷知識,其實係錯晒!但結果我朋友曾試過讀書時期要籌錢去幫女友墮胎,而我就唔需要擔心响自己經濟能力未應付到嘅時候,要去作不必要嘅煩惱。

今日為咩事要滾?

現今世界好多奇怪嘅事,好似冇晒真善美的想法,例如高皓正之前於 facebook發表嘅『偉論』,其實係佢對自己要求高,又冇要求大家去跟,結果俾人狂插。今次嘅棟篤笑好想講人『滾』犯賤嘅心態!今次仲會講吓好多娛樂圈嘅矛盾事,好似陳山聰,又散又箍煲又分手,點先?仲有許志安同 Sammi,其實報紙點寫都冇用,佢哋一齊同分開每次都似假!

今次棟篤笑有咩綽頭?

棟篤笑一定要每一次都有新 gag!我會同導演、編劇傾吓稿,又會同朋友去蘭桂坊飲嘢,試吓講少少內容睇吓佢哋笑唔笑得出,唔好笑又再改。黃子華做了十幾年已經係棟篤笑嘅一代宗師,今次希望做到有自己 style,之前棟篤笑有個 opening gag,今次我都會 keep住講,我希望以後我一出現就會講呢個 gag,可以等人記住!

情聖回歸!

森美第三次搞個人棟篤笑,延續上回棟篤笑上的情聖主題!俾人話係戀足癖都冇有怕仲食住條水攬埋美腿影海報,真係要寫個服字!上次教中女脫「盛」行例,今次教你醒目「滾」,男男女女一齊大解放, 7月 20至 23日灣仔伊館見!票價:$280、$380(詳情留意城市電腦售票網發售日期)


撰文:陳家豪
攝影:吳偉業

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()