梁烈唯自爆遭迷暈失身

#video_player{width:100%;height:100%;}


■張繼聰玩遊戲玩到瞓晒地,就連打電話遊戲都四處碰釘。

現年34歲的梁烈唯前晚與吳啟華、周秀娜、張繼聰等到電視城錄影《超級無敵獎門人終極篇》,唯唯與女友Tina拍拖逾十年,感情穩定,不過前晚他在節目內玩真心話環節時,坦承試過兩次一夜情,並自爆於21歲首次試一夜情,更暗示是在非清醒情況下發生關係。
唯唯笑說:「好迷糊記得有兩次,21歲係人生玩得最勁,蒲得最犀利,佢哋當我小綿羊,話見你醉就帶你返屋企休息,仲畀杯嘢我飲話會清醒,點知飲完就唔清醒,不過咁醜嘅事唔好提。」未知唯唯是否怕被女友秋後算賬?而唯唯玩食辣辣壽司時,連食兩件已面露難色,當要再食第三件時,他跪地向曾志偉求饒,最終志偉放他一馬。


■自爆試過兩次一夜情的梁烈唯(左)食辣壽司食到面容扭曲。


■吳啟華帶同女兒現身《獎門人》。


■自言身上有眼睛𥄫實的周秀娜玩呼拉圈時論論盡盡。

揭蔡少芬大女人

而其他藝人玩真心話都很認真,陳煒直認曾一腳踏兩船,帶同女兒到場的吳啟華更先認後又反口不認,遭志偉勁寸說:「第一日識你咩,你起碼一腳踏六船,到底幾多個啫。」令啟華十分尷尬。有傳當年啟華曾追求蔡少芬,他說:「每次拍戲我都好投入鍾意對方,但只係鍾意角色,蔡少芬喺現實係大女人嘅女人,我又點會鍾意。」
密實示人的娜姐全晚明顯不在狀態,顯得呆呆滯滯,玩呼拉圈時更不敵同場的小儀,最終要靠志偉等人幫拖,才蒙混過骨。小儀被問到是否曾懷疑自己性取向時,即抵死寸金剛說:「因為冇男仔埋身嘛,金剛要啲乜我都鍾意啲乜,佢要hot baby、身材正,同埋鍾意玩波波,波波係壘球,我鍾意呢類型女仔。」
採訪:卓寶花
攝影:陳慧安

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()