雖只參與網上執筍嘢半年,但胡恩恩已有不少戰利品,記者計一計,電視電腦連衫褲鞋總值慳超過一萬蚊,「初初見到有人 free床 free電腦都 O嘴同懷疑,但最後證實咗真係有,先發覺其實好多香港人都好有心,好肯捐嘢!」 

Main Camp

「執嘢」熱吹入 U界 理大換物王 free到盡

牛肉巴士電費樣樣加,為抗通漲,近年香港興起一股執舊嘢熱潮,家中冇用物件樣樣 free畀你。
以為執二手用品是師奶專利,原來這股二手風最近已吹入大學校園,理大早前便搞了個墟市嘉年華,同學二手用品任你攞,中大更連食物都做回收。
有份計劃理大二手換物的 Yr.3學生胡恩恩更是執嘢達人,宿舍中電視電腦衣服全都是透過二手換物換搜羅自用,連電腦都 free到,同學仔真係要跟佢學吓嘢!

 


無綫節目《東張西望》亦有介紹免費交易平台《執嘢》,而近年愈來愈多類似組織出現,全城搵筍二手貨。 

幾年前人人淘寶掃平貨,可惜人仔急升,埋單分分鐘仲貴。現就讀理大社工系三 Yr.3的胡恩恩,從不淘寶,只因自小家人傳授慳錢大法。「屋企人同親戚都習慣啲衫不啱着就交換,我嘅畀表妹,啲表姐又會畀我。」

Free嘢講誠意

從小覺得港人買嘢多過用,胡恩恩半年前首嘗網上執筍嘢之樂。「嗰次表妹想要盒木顏色,我又咁啱見到有個網可以自由 free嘢(免費攞嘢)同徵嘢(徵求想要物品),咁我就試吓徵木顏色,點知真係有,仲要全新,其實上網 free嘢同徵嘢最好寫埋原因啦,最緊要有誠意,有時啲人淨係話我要我要,個物主會覺得你貪得意,未必會畀你囉!」半年間胡恩恩在網上執過不少筍嘢,衫褲鞋襪、舊書舊煲,甚至床同電腦都有,頻頻執到筍嘢,只因夠勤力。「其實要睇住 update,睇相未必知件貨質素係點,可能都會留咗言先,就算唔啱用,亦可以 free番出去畀人。我都 free過衫、書同印花畀人。其實 free嘢唔等於蝕,拎嘢出嚟可以慳番啲位,又可以畀到真正需要嘅有緣人,利人又利己。」
環保又有意義,胡恩恩便想在大學推廣這種「與其封塵,不如送人」的文化,於是聯同其他搞手在 5月 10日舉行了名為「頂理。唔洗錢嘅?!」活動,希望為冇用物件尋到有緣人。活動另一搞手 Kim表示:「我哋唔會一次過拎晒所有物件出嚟,希望大家可以不斷返嚟執筍嘢。大學生冇咩經濟能力,但又好容易亂買嘢,最後可能用都未用過就入咗堆填區,其實你覺得冇用啫,可能有人覺得係寶,你又可能搵到一啲你想要好耐、買都買唔到嘅嘢,呢個社會唔使下下講錢嘅。」

理大 free嘢會

 


有歌聽除了擺地攤,胡恩恩有份籌備的理大換物會,同場有不少表演,有人即場教化妝、有人教撕紙藝術。也有同學聽到音樂聲仲拎結他同表演者 jam歌,似足嘉年華! 



多樣化活動當日都有電視機、小型雪櫃等家電,而且全部用得不需維修,住 hall人啱晒! 

有書換大學搞 free嘢當然有書揀,其中唔少仲係貴價參考書,同系師弟最啱用。

網上換物乜都有

近年網上免費物品交易平台愈來愈多,其中胡恩恩最常瀏覽的 facebook群組《 Oh Yes It's FREE!!》短短開組半年就有超過 60,000人加入,會員可在群組內隨便 free嘢徵嘢及自行相約交收方法,當中物件千奇百趣,二手燒烤叉、寵物,甚至男朋友都有人徵有人放,當然信不信由你,版主講明絕不負責。


唔只得死物,有人就將收留的流浪貓放上網 free,希望有好心人收留! 

PS2雖然舊啲,但一樣有大把人爭。想氹到賣方?寫埋原因:「畀侄仔玩」、「玩完會 free番出去」,機會咪大啲囉! 

中大仔食物照 free


上月一班中大仔就在旺角鬧市擺地攤。搞手之一的阿俊(左二)說:「初頭啲人都唔信任攞,以為呃人。後生仔就更怕醜,驚俾人話貪心。」 

衫褲鞋襪傢俬電器可以 free,原來食落肚一樣得!中大之前就在 facebook搞咗個名為《食物放提》的群組,提供一個平台讓大家隨意 free嘢徵嘢,不過只限食物。
搞手之一,就讀中大新聞與傳播系的阿俊說:「其實我哋全部都係讀中大新聞,其中一個課程要我哋搞一個有關社會責任的活動,我哋見𠵱家香港剩食嘅問題又愈嚟愈嚴重,大家都諗咗好多唔同嘅方法去處理,而網上 free嘢徵嘢咁 hit,所以就搞咗呢個 group,希望將啲食唔晒或者唔啱食嘅嘢畀啱用嘅人。」

熟食都吼

除了一般包裝食物,這班中大生連熟食亦不放過,阿俊說:「我哋見有時中大餐廳會剩落好多兩餸飯或者麵包,如果唔要會好浪費,所以我問佢哋攞嚟畀夜晚一啲活動當小食,但係有啲牛奶乳酪,呢啲易變壞嘅食物,我哋就會好小心選擇,過咗期一定唔得,我哋都好想個平台繼續 run落去,等大家可以珍惜食物!」


到活動後期愈來愈多人攞食物,甚至附近街坊捐出食物支持,中大仔當然來者不拒! 

為吸引更多人,搞手們即場用地攤食物製成多士派街坊。有得食又有得拎,加上見同學仔盛意拳拳,街坊都食得開心。 

城大賣二手校方撐

城大一樣有二手物品交易平台「手易點」,仲要有校方贊助撥錢撥房當貨倉,同學就不用孤軍作戰,現時已收到捐贈物品超過 300件。雖然貨物不是任攞,不過都超低價,賺到就會成立基金令「手易點」持續經營下去。


到學期尾,不少交流生回國前都會棄置很多日用品,連床褥都有!所以「手易點」除在校園擺收集站,亦有在宿舍附近收二手物品。 

城大賣物貨品較大路,不過勝在價平,如壁球拍、耳筒等都係 4、 50蚊買到。 

 

Main Camp: Main Campus簡稱,意即主校園,各大專潮人潮事當然離不開 Main Campus。


撰文:譚家昌
攝影:何榮亮

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()