MoMo年齡: 4歲性別:男品種:松鼠狗DaDa年齡: 9歲性別:女品種:積羅素KiKi(左)和 Cathy十分愛她們的寵物,並將狗狗視作家人般愛護。 

Petbook

Choco- KiKi、 Cathy 愛犬 Rock女

女子組合 Choco,拿起結他和鼓棍大唱 Rock歌,有型又夠 cool,原來私底下愛心十足,其中兩位成員 KiKi和 Cathy更是愛犬之人,每逢節日喜慶,她們都會帶自己的狗狗出來相聚,感情十分要好。二人即使平時工作幾忙都好,每日都抽時間陪愛犬散步及玩耍; Cathy更在家中裝 cam,工作時都可透過手機看到愛犬,即時能量大增,投入工作。

 


Choco走 rock女路線,估不到 KiKi、 Cathy是愛犬之人,亦有溫柔一面。 

採訪當天,記者相約 KiKi和 Cathy來到觀塘碼頭的寵物公園,當松鼠狗 MoMo看到積羅素犬 DaDa,即走上前嗅對方,並互相追逐,十分活潑。 KiKi笑言:「 MoMo平時都好活躍,好鍾意吠,加上 DaDa係女仔, MoMo見到佢特別開心。」
4年前, KiKi把 MoMo帶回家,「我之前養過松鼠狗,我好鍾意細狗同白色,有次喺網上認識咗一位狗主,咁啱佢屋企有一竇剛出世嘅白色松鼠,之後賣咗一隻畀我,佢就係 MoMo。」

患腸胃病嚇怕主人

KiKi剛帶 MoMo回家時,即染上腸胃病,令 KiKi非常擔心,心怕 MoMo會離她而去,「我之前養嗰隻松鼠狗,就係感染咗腸胃病,獸醫話呢類病有 7成機會醫得番,點知佢最後走咗,令我非常傷心。我拎 MoMo返嚟時,感染番同一個病,原本都想帶 MoMo去睇獸醫,但經過上一次經驗後,我已經對獸醫失咗信心,最後我打番畀個狗主,點知佢話帶 MoMo去獸醫度打支針就會好番,所以就畀佢試吓,最後 MoMo真係好番晒,𠵱家個腸胃都好健康。」
相比起 MoMo, DaDa則比較害羞,喜歡黐着 Cathy,「積羅素係獵犬,雖然 DaDa好黐我,但都好活躍,成日要我同佢玩拋波同尋寶遊戲,需然平時做嘢會做到好夜,但我都堅持每日抽少少時間同佢落街散步。」


KiKi平日會帶 MoMo行山做運動。 

小時候的 MoMo鼻子是黑色的,長大後漸漸變成粉紅色。 

裝 cam減思念之苦

平日工作繁忙, Cathy不常在家,所以她想到個妙計,令自己可以任何時刻都看到愛犬,「我喺 DaDa張床前面裝咗個 cam,透過電話可以睇到佢嘅一舉一動,平時做嘢掛住 DaDa,就拎部電話出嚟望吓,見到 DaDa我就開心番,幫我補充咗正能量,可以繼續工作。」
Cathy說 DaDa有皮膚敏感,曾試過受感染面腫似豬頭,「試過有朝瞓醒,見 DaDa個樣腫到成個豬頭咁,我即刻帶佢去睇獸醫,醫生話佢皮膚敏感,幫佢打針同畀咗啲藥膏佢搽。事後先醒起,前一日我帶 DaDa出街時,經過一間鋪咗地毯嘅鋪頭門口,應該係咁樣受到感染。」獸醫叮囑 Cathy不要讓 DaDa抓癢,「之後有幾次見 DaDa起手想抓塊面,我即刻叫佢唔好,佢真係放番手落嚟,好似真係識聽我講嘢咁。」


DaDa試過皮膚敏感, Cathy笑言牠腫得像豬頭。 

Cathy家中裝有攝錄鏡頭,好讓她在忙碌中透過手機看到 DaDa。 

MoMo跟 DaDa相遇便異常興奮,撩對方玩耍。

騷 goods

狗狗行街街必備
狗狗長期留在家中冇活動,好容易癡肥,主人想帶狗狗出街玩,就要做足準備!

寵愛寵物美容店
觀塘馬蹄徑寶峯大廈地下 85號( 2341 9038)


伸縮狗帶$98主人可控制狗帶的長度,拖狗出街唔使就住。 

防蝨頸帶$68佩帶防蝨頸帶好緊要,可以預防狗狗感染到跳蝨。 

狗狗水樽$48狗狗出去玩完一輪,記得餵飲水,唔係好易中暑。

撰文:何倬然
攝影:彭自維
部分圖片由被訪者提供

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()