Seven(右)現已升為助理營業經理,容許他建立自己的團隊。 Seven認為溝通很重要,圖為 Seven跟他的團隊討論本月業績。 

青雲路

24歲𡃁仔的保險百萬大道

不少年輕人對工作滿口怨言,但要取得成功,除了要勤力外,還要沉着應戰。今年 24歲的 Seven,大學畢業後即從事保險行業,雖然自己沒有人際網絡,但他卻由佣金低的旅遊醫療保做起,凡事親力親為,儲到第一班客。 Seven入行年半已躋身百萬圓桌,年薪超過 50萬,成功全靠他沉實以及勤力的性格。

 


每天 Seven都會向上司匯報。營業經理 Maggie: Seven做事好有責任感,合作性好高,加上咁年輕就入到百萬圓桌,真係好有前途。 

訪問前,記者還以為任職保險行業多為吹水唔抹嘴的人,但與 Seven做訪問時,他說話並不多,他入行只短短年半已得到「百萬圓桌」名銜,每年收入過 50萬,從他臉上沒有現今年輕人的輕佻傲慢,反予人謙厚踏實的感覺,「我都明白社會上有唔少人對呢一行有誤解,樹大有枯枝,可能有人的確做得唔好,但我絕對唔會成為呢一類人。」
Seven現在 AIA任職助理營業經理,主要負責提供退休、儲蓄、保險及投資基金等服務計劃讓客人選擇,「呢類服務幫到客人管理財富同保障佢哋嘅生活,以退休為例,我會因應客人期望,再考慮埋佢嘅收入、消費模式,每月儲幾多先可以幫佢儲一筆可觀嘅退休金,好似一個 30歲嘅人月入 2萬,扣埋所有開支每月約儲到$3,000,儲 15年就可以得到約 5、 60萬。」

 


客戶姜先生: Seven好盡責,幫我 claim錢好快手,加上我任何時間都搵到佢,令我覺得佢好可信。 

現年 24歲的 Seven,在讀副學士時,本想畢業後投考消防員和警察,收入穩定之餘,又有正義感可以幫助到人,但因父親一次大病,改變了他的前路,「喺我讀緊 AD Y.r2時,爸爸患咗大腸癌,爸爸係全家人之中唯一一個冇買到保險嘅人,屋企冇錢醫佢,惟有排政府醫院,媽媽要全職照顧爸爸。當時我壓力好大,想讀埋嗰年出去考政府工搵錢畀爸爸醫病,但爸爸話入大學係難得得機會,好想我成為大學生,所以我決定圓爸爸嘅心願,申請入大學讀埋個學位,好彩最後爸爸都醫得番,佢好開心見到我行大學畢業禮。」

爸爸患病改變路途


Seven曾到泰國參加業務會議,其間到郊外遊玩,圖為他餵馬騮時攝。 

爸爸得病時,令 Seven深明保險的重要性,可以保障自己和家人,「契媽喺我讀緊小學時,因一次意外,令佢唔可以再做操勞工作,好彩佢有買保險,而保險公司嘅賠償都令到契媽得到唔錯嘅生活,相比之下,爸爸冇買保險,就要排年半政府先有得醫,令我認定保險真係幫到人,畢業後第一份工,就從事保險業。」
從事保險業,好講求人際網絡,但 Seven為人沉默,所識的朋友不算多,也曾遭朋友白眼,「我係新移民, 5歲同家人一齊嚟到香港,家境唔富裕,我同好多新移民一樣,覺得自卑,點解同其他小朋友唔一樣。直到上中學,開始打籃球,同班波友仲做埋死黨。我最初入行,都有啲朋友叫我唔好 sell佢,又有啲人會叫我轉行,但我唔介意,要努力先有成績。我有約班波友出嚟,講解咩係投資,我唔會 hard sell,佢哋唔幫襯我唔緊要,但佢哋好好,會不斷介紹朋友畀我認識,令我識多咗人。」

首月 3張單未氣餒

對保險業有憧憬的 Seven,頭一個月只開得 3張保單,但這沒有將他打沉,反激起他的鬥志,「我嘅 network喺保險界算差,所以初頭我咩單都做,除咗佣金低嘅旅遊保及醫療保外,連每張單得$1佣金嘅強積金我都照做,只係想儲人脈。有啲客幫我買醫療保,為咗方便佢哋,我會陪佢哋去睇醫生,跟住即刻拎張單返公司 claim錢,好多客覺得我跟得足,會介紹其他客畀我,我開始向佢哋 sell基金、人壽保及儲蓄保等,慢慢就開到單。」
時至今日, Seven所接的單銀碼都比較小,每月供款額約由$ 1,000至$2,000,但他勝在夠爛做,去年他大約接了 100張類似金額的單,不怕捱,密密食,造就了今天的他。「有人肯見我,我都會去,所有時間我都會留嚟見客,試過一日食足 5餐,由早餐食到宵夜,雖然我天生食極唔肥,但我都唔想變肥仔,放假一定會打吓籃球。」
Seven表示要令客人放心,要盡好本分,凡事都跟到足,「好似基金組合,我會幫客人跟足,平均至少有 5%增長率,加上我會每月或每季向客人匯報基金賺蝕,客人覺得滿意,會推介我畀其他朋友,我亦因為咁客路慢慢多起上嚟,成績自然會提升。」


喜歡運動的 Seven,除籃球外,更會釣魚,「釣魚時可以吹吓海風、曬太陽,可以令我暫時忘記工作。」 

Seven(左二)很感謝班波友死黨的支持,是他工作原動力之一。 

為婆婆投資最深刻

入行年半, Seven亦有過深刻經驗,「曾經有個女客人發現佢退咗休嘅媽媽,原本放咗 120萬喺銀行嘅股票戶口,蝕到得番$60萬,因為婆婆一直冇理到,令到自己蝕咗咁多錢都唔知,所以個客人就畀咗筆錢我管理,仲叫我保守秘密,唔好畀婆婆知道蝕咗咁多,𠵱家我 keep住幫佢重新投資,每年都有 5%增長,仲有利息派番畀婆婆,覺得自己嘅知識可以幫到人,個滿足感好大。」
上年 Seven得到「百萬圓桌」的名銜,成績獲得肯定,「得到呢個名銜我都感到好有成功感,令我更有動力去走下一步,最近我啱啱由營業代表升咗做助理營業經理,公司已經容許我建立一隊約 4至 5個人嘅團隊一齊跑數,我都好樂意將自己識嘅嘢教畀下屬。」


每逢月底或季尾, Seven都會通知客人有關投資的最新走勢。 

平時接觸太多人,說太多話,所以 Seven在假期喜歡獨自一人坐在公園,享受寧靜時間。 

後記:保障家人

Seven爸爸患病的事,令記者非常感觸,試想想你看着家人躺臥在病床,自己卻無能為力,多麼令人痛心。為了保障家人,訪問完後記者立即致電回家,詢問家人有沒有買保險,得知家中除了記者外,所有成員都有買保險,看來沒做預防的就只有我吧。

咩係百萬圓桌?

百萬圓桌(Million Dollar Round Table)是由優秀壽險與金融服務從業員組成的國際性協會組織,現約有 25,000名會員。全球只有 1%的金融服務從業員能夠成為會員,屬業界的精英。 2013年百萬圓桌會會員最低要求為合資格佣金每年收入港幣 540,000元或保費收入港幣 2,160,000元。
http://www.mdrt.org 

點入行?

Seven指 AIA平時都會在各大求職網上貼有招聘廣告,好像 JobsDb、 CTGoodJobs等等,有興趣只要 send CV去求職便可,「公司有清晰晉升階梯,令員工好有推動力工作。」任職保險從業員必需至少考獲以下證書:
Insurance Intermediaries Qualifying Examination(簡稱 IIQE)
考試共分 5份試卷
1.主考保險原理及實務考試
2.一般保險考試
3.長期保險考試
4.投資相連長期保險考試
5.旅遊保險代理人考試

考試詳細資料可於 http://www.peak.vtc.edu.hk/cpdc/zh/iiqe.asp 或致電 2919 1467查詢。

晉升階梯

營業經理
約$30,000至$150,000(約 6年或以上經驗)

助理營業經理
約$20,000-$100,000(約 2年或以上經驗)

營業代表
約$6,000-$15,000

*以上資料由坊間金融機構為例


撰文:何倬然
攝影:彭自維
部分圖片由被訪者提供

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()