句句金

句句金

最近有報道指劉嘉玲搵代母產子,日前佢出席活動開腔否認:
我幾多歲呀?如果生都自己生。

你今年 47歲囉。要生唔係唔得,不過要快囉,時間唔等人㗎。

 

佢仲話人人價值觀同人生態度都唔一樣,
我哋好開放,有冇子女都開心。依家科技要做,都可以做到。

你開心就得啦,媽咪姐都係嗰句:有仔趁嫩生!
唔好唔記得,生完仲要養㗎。臨近半百先嚟孭兒女債,有心都未必有力啦,係咪?

 

現今好多女星經後天加工,已經冇晒自然美。難怪有個天然靚老婆嘅張智霖不禁大嘆:
我唔知啲人係咪整容,個個樣一樣。自己有面盲症,分唔到邊個打邊個。

分唔到都無所謂啦,你認得靚靚一個咪得囉。

 

近日埋首拍無綫新劇《 My盛 Lady》嘅黃子華一向搞笑,早兩日仲誇下海口:
我打算兩年內結婚同抱孫。

莫非你之前生落私生子?係就恭喜晒,媽咪姐做定人情參加你婚宴同孫仔嘅百日宴呀!

 

頻頻話減肥嘅苟芸慧,唔知點解愈減愈肥,但佢堅稱已做出成績,
大家日日見到我,所以唔覺……好似化妝師、造型師都話我瘦咗。

佢要自我安慰都冇辦法,媽咪姐只係相信,觀眾嘅眼睛係雪亮嘅。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()