李思捷撻着陳雅倫?

喺尖沙咀搞完公開嘅生日派對,第二日喬寶寶又喺九龍塘搞咗個私人嘅終極告別派對,而估唔到原來同寶寶係friend嘅陳雅倫,就兩個party都畀面出席。

最近就有傳四十七歲嘅陳雅倫同三十九歲嘅李思捷撻着,仲話佢哋成日去對方屋企度春宵。陳雅倫日前就唔避忌咁回應話,因為同思捷住得近,所以成日上對方屋企傾心事,而思捷嘅媽媽仲會煲湯畀佢飲添。兩人見面傾秘密之餘,陳雅倫仲會教思捷人生哲理,叫佢遠離妹妹仔,唔好咁花弗喎。

陳雅倫同思捷係唔係情侶,東姑就唔知嘞,之但係佢哋喺寶寶生日會上就非常親密,互飲之餘,思捷仲全晚扶住醉咗嘅陳雅倫。東姑記得,陳雅倫曾經話過唔介意發展姊弟戀,又話對方如果思想成熟就可以,似乎有弦外之音噃。思捷,小心女友春卷王寶寶呷醋好噃。

有傳陳雅倫同李思捷經常互訪香閨,兩人例牌否認,但係寶寶搞嘅兩日派對,兩人都孖住出現,關係不言而喻。

思捷同陳雅倫成日都孖住出席朋輩間嘅活動,形影不離,唔畀人傳都難。

寶寶喺圈中多朋友就係人都知,但係估唔到寶寶同陳雅倫都咁鬼friend。

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()