Lynn Xiong黑色綴金鏈背心裙$15,799 Thomas Wylde黑色仿蛇皮綴金戒指 clutch$5,999 MAISON DU POSH黑色網面 ankle boots(未定價) Pierre Balmainall from I.T金色粗手鈪黑色絲襪both stylist's own 

cover face

熊黛林 強人是我

纖瘦身形、水靈大眼、嬌嗲聲線,男人眼中的熊黛林,性感又惹人憐愛。
今日,阿 Lynn卻告訴我,她並不如大家所想般柔弱。
這半年間,喪父兼失戀,既要安撫家人傷痛,又要面對流言蜚語,任誰都不得不堅強吧!
早前,我們才一隊人興致勃勃飛往巴黎影相,她還暗示「富黛戀」逐漸明朗化,心情份外輕鬆云云……士別數月,忽發單身微博,個個嚇親。真箇世事難料!
分手已成定局,「小三」又好,「劈腿」也罷,反正,局外人就是局外人,這輩子也別想找到真相,自己倒是疊埋心水,買完鑽戒(戴在尾指,意指失婚/戀),再孖住老友韓國散心,物質填膺,順便證明我熊黛林使錢唔使靠男人,不做「天王嫂」,一樣逍遙自在。

Profile
 

Lynn Xiong
出生日期: 1980年 10月 10日(天秤座)
出生地:南京
身高: 5呎 10吋
體重: 105磅
三圍: 33-24-34
語言:普通話及廣東話
學歷:蘇州大學服裝設計與表演系一年級
簡歷: 99年,在上海獲得「中國民族模特大賽」季軍。 02年,被媒體選為「中國最佳時裝模特兒」及「中國十佳模特兒」。 06年,來港發展。 08年,參予電影演出,正式轉型。
主要作品:電影《葉問》( 08),《花田囍事 2010》( 10),《男人如衣服》( 12)。電視劇(台灣)《拜金女王》( 11)。
微博: http://weibo.com/lynnhung1010 


我唔想後悔
 

「富黛戀」一直予人男尊女卑感覺,大家估唔到分手是由女方宣佈,反客為主。由 16號晚微博發佈單身宣言,至今半個月, Lynn已逐漸收拾心情,態度果斷明確。
「過去就過去,依家重新開始,我係單身!」
七年情難分難解,大家原以為已走入大直路的一段情,突然觸礁,真的突然到不得了,當然,對我們來說是「突然」,也許,當事人早着先機都未定。
「我唔係大家想像中咁柔弱!
「十幾年前,自己一個人由南京去上海做 model,再來香港,咪又係乜都自己面對,由始至終,我都係自己一個人,冇乜嘢事係克服唔到。」說來有點淒楚,或者真係看官們一廂情願,以為她脆弱、易受傷,是金絲雀。


06年「富黛戀」就係拍 MV《風之子》定情。《壹週刊》圖片 

11年帶同媽咪一齊出席慈善活動,兩母女已非首次孖住公開露面。《蘋果日報》圖片 

13年3月睇完城城演唱會,即跟朋友回南京探親,微博寫住「南京鴨血粉絲湯」我見到都流口水。熊黛林微博圖片

 


Lynn Xiong黑色透紗上衣連吊帶 corset黑色索帶皮腰飾(均未定價)both Pierre Balmain黑色絲質馬褲$8,599金色十字架吊墜頸鏈$2,199both Thomas Wyldeall from I.T黑色綴金珠圓帽黑色毛毛皮手帶both stylist's own 

但,對於一個女人,尤其是模特兒來說,青春就是最大本錢,黃金七年如流水一去不返,旁人(包括我)都大嘆可惜。
「冇話可唔可惜,由得佢過去,最緊要俾機會自己重新開始。」
放低了嗎?「點都要放低,向前看;「有啲事情,既然發生咗、決定咗,就要面對,我唔鍾意拖泥帶水,更加唔想做令自己後悔嘅事。」對的,走得撇脫,才不至於一敗塗地。
若感情走到盡頭,分手並非壞事,然而,公眾人物還多一層顧慮,流言滿天飛,面對惡言,繼續微博發功:「……惡意污衊……拿出證據來……恕不奉陪。」少有鮮明地表明立場,其挺然捍衞自己尊嚴的態度,我多想拍手鼓勵。
「只想做番自己。」
沒轉圜餘地嗎?「 Never say never。」兜個圈,為事情打圓場,證明人去矣,情卻未冷。


心情幾好
 


Lynn Xiong黑色薄紗併皮短身上衣$5,699 Phoebe English黑色吊帶 jumpsuit$6,499 Y'sboth from I.T黑色粗腰帶$3,199 Maison Martin Margiela黑色長皮手套 stylist's own 

療情傷,最好方法莫過於購物,係㗎!膚淺,但有效。
事發後, Lynn跟老友飛韓國散心,「唔係為情避走韓國,我係 model,唔係一般朝 9晚 5嘅 OL,唔係咁易放假,呢個假期,我一早跟朋友夾定。
「去明洞 shopping,又周圍食好多嘢,玩足 5日,心情幾好。
「之前去過兩次只係工作,走馬看花,好想真正放假去玩去歎。」開心還開心,水土不服弄至面青唇白回港,又被認定情傷失落。
今日的她,一切還好。
自強不息,為自己,也為家人,現在,已是一家之主,不只母親,就連大哥也聽自己話,「媽咪同爸爸一直夫唱婦隨,感情好好,爸爸走先,我好怕媽咪覺得孤單,佢辛苦咗大半世,我依家只想佢開開心心。
「自己工作忙,兩、三個月至返老家一次,最近,索性叫媽咪申請來港定居,我要日日食到佢煮嘅飯至心足。」
孝字行先,會否考慮減少工作,照顧屋企?「我反而希望可以更多工作,有事業,賺到錢,家人至幸福。
「南京女人就係咁,有責任心,再傷再苦都唔會講出口,依然笑面迎人。」


後記
 


Lynn Xiong黑色修身西裝褸$8,299 McQ黑白印花短裙褲米白色帆布 ankle bootsboth Pierre Balmain黑色窩釘頸鏈 Joomi Lim(均未定價)all from I.T黑色 tube top黑膠 sunvisorboth stylist's own 

巴黎行, Lynn買到一條 30年代 Chanel古董珠鏈,韓國行,亦被拍到一袋袋 Chanel戰利品。
女人最緊要善待自己。
縱使遭人非議物質化,但我估,買吓香奈兒,唔使花盡身家啩!拜金,自己搵自己使,犯不着閣下肉赤啫!
謹祝 Lynn重新振作,真正幸福。


Shop List
 

COMME des GARÇONS中環雪廠街 10號地庫 B2號鋪 2869 5906
I.T中環雪廠街 10號地庫 B1號鋪 2147 5077/銅鑼灣希慎道 1號 1樓 2890 7329
Maison Martin Margiela中環雪廠街 10號地下 7號鋪 2869 7707


撰文: Nicola Lai
形象: Karen Ling
攝影: Parry Fung 
化妝: Katherine Tsang 
髮型: Carr Cheng@P.O.P Eight
鳴謝: I.T

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()