蛇年加強版拎住果味雪茄嘅八両金, chok到不得了,氣勢十足。而後面嘅八両仔就拎支住甜筒,好滋味咁款。 

媽咪姐

八両金攞膽出巡

八両金(葉子申)自 97年金融風暴後,財散老婆又走佬,一直同八両仔(葉小霆)相依為命,帶住個仔登台搵錢。

 

咁多年,兩父子感情 so good,不時孖住周圍去。早輪媽咪姐喺銅鑼灣撞見佢哋,依然 keep住父子裝出動,火紅套裝浮誇到爆,睇嚟準備去出 show。依家 18歲嘅八両仔已經高過老竇,不過仲好鬼細路,拎支甜筒慢慢食。八両金雖然冇晒金器,但好有台型㗎,一時擔雪茄 chok住行,一時除衫谷手臂。呢啲咪叫輸人唔輸陣囉!


紅白父子裝已經夠突出,褲後仲整埋英文名縮寫!好誇啫! 

行到索晒氣,八両金除衫騷手臂,仲呼喊叫個仔執番跌咗嘅垃圾,好有老竇威嚴呀! 

08年着過


《蘋果日報》圖片 

八両金呢套紅色父子裝,其實喺 5年前已經出現過!只係當時上身着 tee,但條褲啲 patten完全無變,慳水慳力呀。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()