吖,估唔到思捷呢個後生仔咁 chok得喎!(設計對白) 

忽然去片

你哋嚟影我呀?

平時睇電視見李思捷成日扮鬼扮馬扮女人,不顧身世。查實呢,邊有男人唔鍾意型㗎!最近,思捷因為主持嘅《玩嘢王》收得,又同「陳年女神」陳雅倫傳緋聞,人氣忽然彈起,連日俾記者追到氣咳。之不過,睇片見佢完全唔抗拒鏡頭,仲不忘插袋 chok一 chok,側側頭問句:「你哋嚟影我呀?」當知道記者收 order要跟佢時,嘴角不期然流露滿意嘅暗笑。好睇呀!呢啲,先係內心「戲」。

 

 


插袋 chok 

緊張問 

風騷 bye

 

《忽周》睇真啲正片唔好 miss!

伍姑娘好嘢!

大情大性嘅伍姑娘,一向係媽咪姐嘅 like爆之選!雖然佢有份擔大旗嘅《金枝貳》收視麻麻,但無阻我對佢嘅熱愛㗎。睇佢影相時,轉圈轉到傻都仲識講笑,猛話自己無氣嘞!真係唔扮嘢,做自己囉。讚!


食齋唔會 dry

好老實,媽咪姐一向奉行「唔肥唔好食」呢個「真理」!但係年紀開始大(唔係老呀!),覺得有時食吓齋都 OK。今期「 Cooking in 2」就教整西式素菜,呢個薯仔麵糰好似易整又好玩,一於 try吓先!


arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()