原來,佢趕住接拉姑,手上仲多咗袋銀色嘅戰利品。咁好服務就算兩個無好似平日咁着情侶裝,都 feel到恩愛啦! 

媽咪姐

拉姑鬍鬚 Kong難得無襯色

拉姑自從喺 00年翻嫁俾鬍鬚 Kong(飛機師江耀城)後,生活優游自在,每日唔係行街 shopping,就係去 high tea,跟得老公鬍鬚 Kong仲幾乎次次喺身邊!而最令媽咪姐記得嘅,當然係佢哋嗰身襯到絕晒(核)嘅衣着啦。

 

唔埋係黑白藍綠,定螢光粉紅,只要見到呢對孖公仔,一定有驚喜!兩個人身上點都有一兩件嘢係夾到嘅。之但係,前排又見佢哋行孖 beat時,竟然無再着情侶裝,即時順眼咗好多喎!咦,唔知係咪衣櫃啲衫已經俾人睇過影過晒,未買得切情侶新裝呢?


鬍鬚 Kong難得一支公去巡眼鏡舖,仲不停玩電話,相信係通知拉姑,啱啱又買咗兩副情侶超,隔日就可以用喇! 

買完嘢,鬍鬚 Kong急急腳拎住兩袋出門。 

U pink, I pink!(設計對白)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()