甲+ 

So Comment

等一個月都值  Catalunya

選址聰明
四野無乜人,在舊帆船酒店後面,租金一定唔會太貴,泊車又方便,只要食物正,你慌無人嚟?!

訂位!訂位!訂位!!!

最 IN嘅答案:「一個月後先至有位……」而家開了近一個月,我諗你要等兩個月了!

值得等?!超值得等?!

唔好講來頭,淨係睇吓個地下都會明白 Catalunya嘅 Sophistication。木地板鑲 Tiles!!!全間店唔 Loud,
絕對 spacious( 8,000呎)
一班入得廚房出得廳堂嘅頂級人馬嚟自西班牙的 el Bulli(前世界#1 restaurant in the world!而家已休業,因大廚話要時間休息吓,諗吓有乜嘢新意。犀利,無新意寧願唔做。要學嘢!)無講廣東話人, serve我哋嘅 Edword來自 Barcelona,來了港只兩個月,但好似個老手咁,完全知自己做乜,熟讀 menu,問乜都識答。各位做侍應的,要學嘞!我話超值得等,不過無話超值! 5人食咗$5,348。

Cocktails...

非常,極之有興趣的 cocktails,我試了 stairway to heaven$160(全因為 LED ZEPPELIN首歌! Ha!但原來呢個係 2012 Spanish cocktail of the year!)杯 cocktail嚟的時候,另有一小盒,打開係乾冰的煙,但好香西芹味,先聞後飲。
朋友叫了不同的 cocktails,每人都好滿意。難得!所以唔好自己帶酒去, enjoy吓世界級人馬 Dario調的 cocktails。

食物

慘!睇了醫生,要戒一回兒麵粉、奶、 shell fish……第一道嚟嘅 Spherical oliver($25/粒)樽內一粒 olives,但其實 Olive不是 Olive,一啖,係一個皮包住的 Olive oil,而家好多地方都有了。

 

❷慘了,喺麵包上放番茄$55。我無伸手去拿,點知坐在隔籬的金小姐拿了一片畀我,我話:「唔食得!」佢話:「一定要試!」第二個唔信,金小姐食嘢最 discipline,平時食物都未放到入口,佢已經話住唔好食咁多,而家竟然我要戒口,佢卻叫我食?!!咁一定係超級好食,嘩,結果叫了三碟,從來未食過咁好食嘅麵包,厚度有 1吋,但鬆、脆、 moist、茄醬不多不少,麵包唔會濕,必食!而家都想食,但另一個 tomato tartar$100可以不理。
❸叫了些 Iberico ham$330好香,好味道,又切得好,必食! Lomo Iberico$130反而普通,叫了些 chorizo都麻麻,可能個 Iberico ham太出色了,一齊食的時候,其他嘢比了下去,所以淨叫 Iberico ham可以了。
❹ Croquets$25/pc,好食, cheese好香(戒 diary product,又食 cheese了!)
❺ Roasted meat canelon,一個 crepe皮包住牛仔肉,雞肉 top with cheese sauce(又芝士!) OK,但唔會尖叫!


❷ 

❸ 

❹ 

➎ 

 

❻ Spanish Omlette$95/杯,先睇相。
侍應拿了 5隻杯嚟,我都𢱑頭,
又 cocktail?都忍唔住要問佢食乜?佢話食 spanish Omette。
其實對於分子料理無乜好感,但出自 el Bulli又要試吓。杯 Omlette係要用羮由 foam直插到底, scope嚟食的。連唔鍾意分子料理嘅我都話好食就真係好正!香蛋味而連 bell pepper。洋葱……味完全飲到!
❼ Lobster rice$480,汁好正!每一粒飯都俾汁包住,好 bouillabaisse味,正!必食!
➑Piglet$825(半隻),隻豬仔兩星期大,切一半燒, serve個樣嚇死人呀,好似個 BB仔咁呀!最有趣係個侍應唔係用刀,竟然係用隻碟嚟切燒豬,表明畀你知隻豬啲皮有幾脆,啲肉腍到可以用隻碟切!豬係先 slow cook 12小時,再入 over燒。好 Juicy,好好味,好嫩、皮又脆,連同燒菠蘿同燒 pepper,超正!必食。
➒desserts: Fruit salad( frozen的)
麻麻,太凍$70
Almard Spage$90朋友食正!
❿食完 dessert竟見到 menu有個 ham, cheese and truffle sandwich$ 115,
又叫(又麵筋,又芝士!)必食!好正!
麵包好薄,但仍可以外脆內軟,正!


❻ 

❼ 

 

Catalunya
地址:灣仔愛群道 32號愛群商業大廈地下
電話: 2866 7900

蘇施黃

資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。


撰文、攝影:蘇施黃

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()