句句金

句句金

林峯同吳千語不嬲愛得癡纏,早前男方錄影《勁歌金曲》時,唔知醜當眾向女友示愛:
我好愛好愛好愛好愛好愛好愛好愛 BB!
嘩,好肉麻好肉麻好肉麻好肉麻好肉麻好肉麻好肉麻!媽咪姐頂唔順啦!

 

得知男友當眾示愛後,千語 BB亦禮尚往來,
咁我講 7次多謝。
你講夠 1千次多謝都冇用啦。人哋示愛,係想你講番「我愛你」,乜你咁不解風情㗎千語 BB。

 

富黛戀雖然玩完,但日前郭富城開腔公開祝福舊愛,並表示:
Lynn喺我心目中係好朋友,永遠都係。
不過熊黛林淨係想〈但願不止是朋友〉哩,睇怕好朋友呢回事,係佢一廂情願嘅諗法。

 

陳冠希出席時裝活動時,拒絕回應有關阿嬌新戀情嘅問題,希望傳媒勿再重提佢哋嘅舊情,
某程度上,大家都明白發生乜嘢事,點解你哋要為難我同佢?不如俾我哋生活啦!
根據郭富城所講,分咗手都可以係好朋友,咁好朋友互相關心㗎嘛……媽咪姐同傳媒朋友都係八卦啫,你唔答,我哋唔會迫,陳公子嘅黑面絕技,你估好好受咩?

 

鍾嘉欣今年推出處女寫真,以 33B迎戰一眾𡃁模,
我係賣樣唔係賣身材。
咁又係, 33B賣咩鬼身材,都算嘉欣 BB有自知之明!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()