人嚟,幫我捉佢入大牢!(設計對白) 

媽咪姐

《金枝貳》編審寸鄧萃雯係老鼠

《金枝慾孽貳》收視低見 18點,跌破 2字頭,無綫連環出招救亡。不過你有你救火,女主角鄧萃雯就繼續「噴火」。之前佢插完「零劇本」同宣傳照「被改到好醜」後,繼續喺微博向編審周旭明隔空開火。

 


周旭明接受《南方都市報》訪問,炮轟雯女,後者即日喺微博還火。咦,仲好睇過套劇喎! 

事緣雯女早前接受訪問時明言:「今次如妃人性化咗,但角色創作上有先天不足,令角色唔夠突出。」暗指編審周旭明劇本唔夠細膩。周二( 14日)輪到周旭明以「老鼠」比喻雯女:「有時我悲觀咁諗,船要沉,總有人扮老鼠先走,呢次就俾我有咁嘅感覺。」報道出街後,雯女嗱嗱臨發微博話:「我沒有甚麼了不起更沒甚麼輸不起,不致介懷船會沉……你喜歡任性,不顧幕後人員和演員要有時間準備的需要,那就一同來承擔後果。」
兩人愈鬧愈激,鄧萃雯仲聲言:「如果我妥協,遵照遊戲規則(飛紙仔)才可玩下去,我會選擇唔玩。」暗指大家唔會再有合作機會。嘩,玩到咁盡,其實係咪一種宣傳手法呢?

 

「如妃」有「如妃」繼續插,「高流斐」陳豪同「木都兒」龔嘉欣依然試圖力挽狂瀾。周三( 15日)又着靚靚出嚟宣傳《金枝貳》。以咁嘅宣傳密度,睇怕要 call多幾間服裝 sponsor先掂!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()