Mandy Lieu綠色喱士上衣$499綠色喱士及膝半截裙$469閃石頸鏈$249紅色高踭鞋$799all Marks& Spencer紅黑格仔襪 stylist's own 

cover face

Mandy Lieu Enjoy Life

對於某些人來說,生命很漫長,每天等放工,每月等出糧,每年等轉工,半輩子等結婚生仔買樓再等供滿層樓,無邊際地等下去。
對於某些人來說,生命很短促,一邊行,一邊細味,不會白過。
Mandy獨活在港,也曾等着日子過,要不開工等收工,閒日等朋友 call,要不一股腦兒談戀愛,用盡方法填滿生活,只因寂寞,一味等「節目」來刺激生活。
處境是否熟口熟面?
幸好,神遊完印度,開竅了,「拮串魚蛋也開心。」
賺到錢不等於賺到快樂, enjoy life豈不更實際?
倘若做人有得揀,我希望大家都識揀。


Profile
 

劉碧麗
出生日期: 1985年 3月 20日(雙魚座)
出生地:馬來西亞(父為美國人、母為馬來西亞華僑。)
身高: 5呎 8吋
體重: 106磅
三圍: 32-24-34
語言:廣東話、普通話及英語。
簡歷: 16歲,在馬來西亞當業餘模特兒。 03年,來港發展,跟周星馳合作拍廣告,成為新一代「啤妹」而走紅。
主要作品:廣告,生力啤( 03)。電視主持, now《 Lifetival》( 09-11)。
微博: http://weibo.com/elitemandylieu 


我唔怕失敗
 

拍攝順利也要 4粒鐘,完成後,方有機會埋身聊聊天, Mandy朗朗笑聲,將倦容完全掩蓋,工作一天,雙目依然炯炯有神。
計劃當前,返意大利補拍旅遊特輯,下一站想去南美洲,自家製作公司正物色平台播放節目,除了生意,又想拍戲,現階段,兩者均在接洽中;周身刀,究竟你想點?
「好多人問過我同一個問題『你最鍾意做乜?』諗唔到,唔係冇,係太多,唔知點樣 edit講俾大家知;「自細鍾意跳芭蕾舞,媽咪話『做芭蕾舞家賺唔到錢』傳統家庭傳統想法,但無損興致,拼命日日跳日日練,家人都唔敢 stop我,最終,考獲皇家芭蕾舞學院的表演級及導師資格。每逢學校考試,足不出戶,契媽要諗計仔引我出房,大家至有機會一齊食個飯或食件 cheese cake輕鬆一下,我做事就係喜歡 all in兼挑戰自己。
「唔怕失敗,自己有一個信念:經歷只當教訓。
「馬來西亞長大,想都未想過有機會出國,來港生活,日日打電話搵契媽傾訴,一放假就即刻訂機票返屋企,當時,根本唔識得獨處。之後,去意大利工作,見識當地人對生活嘅熱誠,好感動,啟發我檢視當下生活態度。
「我去過 3次佛羅倫斯,每次見到同一個人喺一條舊橋上自彈自唱,佢唔介意別人眼光、唔理 CD幾多人買,只講『能夠喺呢度睇住日落唱歌已心足』;又遇到一個女甜品師傅,一講起自家製朱古力猛流口水,我問自己『點解佢哋生活可以咁滿足?』
「原來,世界好美麗——咁講係老套,但咁諗可令生活更加 enjoyable。
「自己一向好鍾意接觸新事物,乜都想知、想試,唔想因為怕失敗乜都唔敢去做,到老至識講『假如』、『如果』;做咗先,唔得的話,拍吓自己膊頭『你已努力, move on。』
「自從拍過馮德倫《太極》,愛上演戲,當我進入角色,等於走入另一個世界,感覺好特別,好想再拍,我自知外形局限,唔算好 Chinese,中文麻麻哋, take it day by day,有機會的話, why not?
「我係一個好積極爭取所想所要嘅人,工作之外,拍拖亦然。」


13年去到印度,每朝早起做完靈修和瑜伽,還學製印度傳統藥方 ayurvedic medicine,經驗難得。《蘋果日報》圖片 

10年除了芭蕾舞, Mandy的琴技也達演奏級水準,一見鋼琴,即撲上前陶醉一番。 

11年為中央電視台電影頻道拍攝音樂電影《凱撒》,飾演埃及妖后。

 

Mandy Lieu
黑白條子恤衫$499
黑白橫間半截裙$469
銀色吊墜耳環$169
黑色短襪$99/ 3對
黑色喱士高踭鞋$449
all Marks& Spencer


做自己個伴
 

跟 Mandy聊一聊,你會感覺到,她一直很用勁地為自己打氣,笑聲有點 hyper,直至承認寂寞,一剎那神傷,這才算「回復正常」,畢竟,單身女仔離鄉別井又沒拍拖,難免失落,現在,已找到出路,好為未來加把勁。
「單身之後,我好寂寞,一靜下來就好驚,直至去完印度,方學懂自己做自己個伴, silence好寶貴。
「人生不斷由一段關係走去另一段關係,家人、朋友、拍拖,當中點都會切開自己少少部份去跟別人磨合,到頭來,最唔了解自己。得閒靜落嚟問吓自己鍾意邊隻香薰、邊種音樂、邊個導演、邊種食物,多發掘自己,漸漸唔再害怕獨處,相反,時間愈來愈唔夠用,最好一日 32小時。
「依家,一早起身打坐 15分鐘,我係初哥咋!師傅話,撥開腦內所有雜念係好難好難,即使只有兩秒安靜,已算成功。好天氣的話,去行山,身水身汗順便去埋街市買餸,返屋企執屋洗衫洗嚤所,再去見朋友,一日就過。
「以前,個個朋友都有一個 career plan,好驚!成日問自己,銀行戶口要有幾多錢至夠?想去流浪,家人點呢?到時到候,係咪要拍拖呢?其實,使乜咁緊張?!
「我鍾意濕草、落雨、海邊、木等香味,意大利認識一個香水師,調出我講嘅呢種味道,腥到呢!對方笑笑口『香味係語言,細心留意,才會明白別人意思。』做人打開心扉,一定可以得到更多。
「早前,搵人改名,暫時幾鍾意『劉璦嘉』,仲以為家庭個『家』字,劉愛家、劉黐家之類,啱晒我啦!跟契媽商量一下,睇吓佢鍾唔鍾意。
「就快到 30歲,唔驚,呢個世代已唔興咁快結婚生仔,況且,我仲未好好 enjoy life。」

 

Mandy Lieu
彩色花卉圖案外套$899
粉藍色麻質長褲$749
金銀色長頸鏈$249
民族吊墜耳環$169
all Marks& Spencer
白色背心 stylist's own

 

Mandy Lieu
粉藍色麻質西裝外套$899
粉藍色長背心$749
藍色綴窩釘手帶各$169
金銀色手鏈套裝( 4條)$169
銀色閃石及珍珠手鏈套裝$169
白色蛇紋平底鞋$699
all Marks& Spencer
黑白色絲襪 stylist's own


Mandy's tips
 

Q:對於英國時裝有甚麼見解?
A:英國人好叻,擅長營造一個不刻意造型,好特別,將 casual chic玩到出神入化。

Q:最喜歡哪個時期的英倫時裝?
A: Johanna將一件件間條恤衫、格仔配飾、黑與白歸納成 mod look,好正,自己穿衣喜歡簡單,正好偷師。


後記
 

Mandy首次跟時裝設計師 Johanna Ho合作,對方為她造型,二人鬼聲鬼氣,甫見面,即轉 channel英文對答,份外投契。
Johanna覺得, Mandy有一股悠閒自若的氣質,很適合演繹英倫淑女的風格。
淑女通常系出名門,傳統淑女更要知書識禮,然而, Mandy沒唸過大學,遺憾嗎?「冇所謂,只要增值自己,我最大興趣睇書,算係一個 escape(逃避),逃離現實,跳入另一個國度/時空,等於免費去旅行,好正。」
逃避現實有時也是一種享受吧。

 

Marks& Spencer 中環皇后大道中 28號中滙大廈 2921 8323


撰文:伍淑嫻
形象: Johanna Ho
美術指導: Karen Ling
攝影: Parry Fung
化妝: Anna Wong@ZING the makeup school
髮型: Adrian Au@Beijing Hair Culture
鳴謝: Marks& Spencer

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()