Webber

窮飛龍 唔再窮

憑住二次創作〈陀飛輪〉歌詞而成名嘅改歌團體「窮飛龍」,起初只為好玩,將自製 MV放上 YouTube同各大 forum。
事隔 3年,旗下 MV已經坐擁幾百萬點擊率,係香港嘅網絡紅人,唔只出過唱片同書賣錢,仲有商場畀錢搵佢哋合作宣傳,原來玩二次創作都賺到錢!當日〈窮飛龍〉首歌唱嘅窮青境況,今日實唔適用喺「窮飛龍」身上,但就為一班仍為興趣改歌嘅網民指引出商機。

Webber's Profile窮飛龍

現時成員: 4個(負責編曲的 Roy缺席訪問)
拍片資歷:約 3年
作品總數: 54
總 hit rate:超過 685萬
subscribers:接近 22,000

你哋覺得點解會俾人睇中、請你哋做 event或出 show?


2010年成名作〈窮飛龍〉嘅 24萬點擊率雖唔及後來嘅〈葉問曲中轉〉同〈補貼屋〉,但因講中晒窮青心聲,當年喺 facebook廣傳,一炮令窮飛龍爆紅。 

可能因為我哋本身都係音樂人,點都做到啲表演啩!最主要相信係我哋唱好多民生歌,啲主辦單位會覺得我哋貼近觀眾,同其他 YouTuber有啲唔同。不過我哋個名有個「窮」字,啲商業機構可能好驟忌,之前都冇諗過有人請我哋做嘢,或者我哋應該改改名,哈哈哈(講笑)!

其實放片上 YouTube係咪都有錢收?


同年惡搞林峰首〈直到你不找我〉而成講賜座男事件嘅〈直到你刮到我〉,至今超過 154萬點擊率。但由於個 MV由導演 a/c發表,所以啲 hit rate冇計入窮飛龍自己個 channel。 

有㗎!其實早幾個月 YouTube開始聯絡過好多 YouTuber,自動提出放片分錢嘅機制。其他人唔知,我哋就大約係 10幾萬點擊就會分到$1,000左右。不過我哋唔會狂谷 YouTube片去賺錢,事關佢哋能夠隨時改制,話唔定第時會因為你 subscribers多而收你錢添,唔可以太信 YouTube㗎,哈!

有冇諗過點樣令你哋知名度再提高啲?


2011年獲唱片公司投資出書+CD〈直到你惡搞我〉,正式踩入商業市場,最後 2,000隻全部賣光。 

其實我哋都試緊改歌以外嘅嘢,好似已經拍咗唔少微電影同網劇。因為以前淨係改歌,我哋只吸納到一班對時事有興趣,或者鍾意聽歌嘅人,但我哋拍埋一啲 funny movie,可能會吸納到其他唔同層面嘅觀眾。同埋我哋都愈嚟愈多同其他網絡紅人合作拍片,佢哋未必好叻唱歌,所以要試吓拍其他類型片。

萬一將二次創作列為刑事嘅網絡廿三條重臨,點算?

其實我哋之前出過碟,都試過向原作者申請版權,例如改編〈囍帖街〉嘅〈補貼屋〉。不過,我哋本身都有做開原創音樂,就好似〈蝗蟲天下 2012〉,我哋就係用番高登巴打嘅詞,然後自己作全新嘅 melody,已經完全脫離晒原曲,再冇版權問題。萬一再推網絡廿三條,而申請版權又可能要審核歌詞,太煩的話我哋或者會轉晒做原創。


呢個禮拜窮飛龍獲邀出席荷里活廣場舉辦嘅幽默文化展,同「燦神」廖偉雄同場做宣傳。 

趁住父親節,窮飛龍將網絡 hit歌〈是是但但隨隨便便求求其其〉改詞成讚美父親嘅〈萬能爸爸〉新歌 MV喺《 FACE》 YouTube channel有得睇。 

撰文:陳兆奇
攝影:葉偉豪
鳴謝:荷里活廣場

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()