Beauty Hunt

歡樂時光 倫紫玄

無綫人離巢,離不開嫌辛苦兼人工低,冇乜邊個笑住走,但剛於去年轉投王維基 HKTV旗下的
08年港姐倫紫玄,卻有另一番感受。
倫紫玄喺 TVB撈足 4年,拍過唔少 TVB劇冇乜人識,最終離巢,以為佢有一堆苦水呻,卻沒料到她仍然好懷緬在無綫的快樂時光:
「記住啲開心嘢,個人都快樂啲嘛!」
其實藝人都係打份工啫,唔使下下數舊老細嘅。

Profile

姓名:倫紫玄( Nadia)
身高: 167cm
三圍: 32、 24、 34
微博:倫紫玄 Nadia(粉絲人數 2,197)

 


早前有人投訴拍王維基劇冇飯盒又冇替身,但拍過《客家女人》等劇的倫紫玄就澄清:「真係三餸一湯,大家圍埋食好開心㗎!」 

倫紫玄入行前任職空姐, 08年陪朋友選港姐,仲入圍打進 12強,得到「網上最受歡迎佳麗獎」。正式加入 TVB,但唔想被綁死:「要簽 3年半喎,好低人工,嗰時我未諗清楚係咪入呢行,結果只係簽 one show,每個騷計錢。」
倫紫玄拍過《金枝慾孽貳》、《飛女正傳》、《 4 In Love》等,同監製戚其義稔熟,她說:「《金枝貳》本來冇份,有場戲講關禮傑入宮被人雞姦,出嚟要去青樓發洩,戚其義就搵我做呢個青樓女子,其實當時佢已知我要過 HKTV喇,所以佢對我係好好,仲因為我肯拍,後來加咗戲分,一直到尾。」

享受咀 Chilam

她又好難忘同張智霖的接吻戲:「就係《衝上雲霄 II》囉,本身我好鍾意 Chilam,場戲講我同 Chilam喺 bar飲完酒,我飲醉,佢送我返佢屋企,吼佢扶我上車時要㩒住佢一嘢錫落佢塊面,係呀!錫面咋,梗係 enjoy啦!點會唔 enjoy!其實喺 TVB幾開心嘅!」
可惜樹大反而難遮蔭,轉投 HKTV又極速拍過《導火新聞線》、《客家女人》等幾套重頭劇。「喺無綫如果你唔係親生女預咗蝕底,有個 PA喺年尾同我講,話有套劇本來搵我拍,但藝員部唔批,因為好多人唔夠騷要還騷,要畀佢哋優先,唔好彩囉!」多年來只做三、四線角色,去年決定轉投王維基的新電視台。「好似大家去做一件新嘢會投入好多,有歸屬感啲囉!」家陣 HKTV發牌似有望,倫紫玄肯定買中啦!




《金枝慾孽貳》演青樓女子同關禮傑一場床上戲,倫紫玄只係着住肚兜被吻頸,動作上唔算激,但她說緊張到面紅,唔敢睇 playback。 

08年選港姐,冠軍是張舒雅(右),倫紫玄只奪得「網上最受歡迎佳麗獎」。 

採訪、撰文:何志衡
攝影:吳偉業
形象: Bryan@the Flaming
化妝、髮型: Mak Tung
服裝: Pinky Girls

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()