老細永遠是對的!(設計對白)戴夢夢唔識控制 budget!(真實對白)趙碩之不滿前經理人戴夢夢,而後者依家已經轉戰內地拍戲,力撐公司做法無錯,各執一詞。之前嘅攬頭攬頸,一場戲囉。 

媽咪姐

合約搞出火趙碩之鬧爆戴夢夢

現年 25歲嘅趙碩之( Wylie)除咗身材惹火外,率直嘅性格亦辣着過唔少火頭。呢排佢就公開哭訴被所屬嘅大名娛樂單方面續約 5年,又要求佢賠番 40幾萬,媽咪姐當然第一時間打去關心吓佢啦。

 


林建名勞氣今年 2月,林建名同趙碩之仲攬晒腰出席活動。事隔 3個月,林生話依家嬲咗佢。 

趙碩之話:「真係好失望!我一向都當林老闆(林建名)係老竇咁,以為大名娛樂係一個大家庭, so far依家我都係好尊重老闆,但公司根本就冇一個好嘅經理人。之前大半年,零工作、零收入!本來有無綫監製點名想我上綜藝 show,但公司都幫我推咗。要我賠嗰 40萬,佢話係投資落我度嘅錢,包括其中兩隻唱片(什錦碟)嘅製作費,但幾個人嘅作品點解要我一個人負責呢?根本就唔 make sence!而且合約完全冇寫完約後要個 artist承擔番投資出嚟嘅錢!」對於前經理人戴夢夢,趙碩之欲言又止:「已經唔重要,其實我相信林生好清楚佢(戴夢夢)嘅辦事能力,難聽啲講,之前戴夢夢唔識控制 budget,幾十萬一眨眼冇咗,影響到我嘅作品!佢收公司人工做嘢,投資失利係佢嘅責任,點解要我去承擔呢?我真係覺得好無助。」查實呢,和氣生財,大家都係坐低再傾吓啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()