Jessica C.白色膠併金屬圈頸鏈$1,390 Juicy Couture白色綴金屬釦飾 bikini set$6,500 Louis Vuitton 

cover face

Jessica C.明星夢

去到水寧舍清沙寧舍幼的馬爾代夫,對住眼睛寧舍精靈身材寧舍惹火的 Jessica C.,猛力搣自己一下,唔係發夢呀!
近年,間中見 JC,要不當活動嘉賓,要不當內衣騷女模,記者圍訪話題,不外乎其 LA男友 Mr. Bond。香港模界站穩腳,愛情有着落,當日,獨自由芝加哥來港試水溫,浸了四年,大抵已過試用期,未來日子,可以更放心更放手更放膽去織夢;現在,她發着明星夢。
行年 25,有樣又有身材,計我話,不如疊埋心水挾住半鹹淡廣東話去拍劇,黐頭套戴鳳冠踩高屐,活潑番邦公主絕對不遜於可憐小宮女……
《金枝慾孽》續集再續集再續集嗎?不是,我癡人說夢話而已!

Profile
 

Jessica Tess Cambensy
出生日期: 1988年 4月 18日(白羊座)
出生地:芝加哥(父為美國人,母為菲律賓華僑。)
身高: 5呎 6吋
體重: 110磅
三圍: 33C-24-35
語言:英語
學歷: Maine West High School畢業
簡歷: 15歲,母親鼓勵她往試鏡,翌年,入行當模特兒,曾於日本、新加坡等地工作。 09年,來港發展,憑 Canon打印機廣告一炮而紅。
代表作品:廣告「 Wacoal」( 09-11),「 Canon打印機」( 09),「 Salad」( 10)。寫真集《 Just Jessica C.》( 10)。電影《熱浪球愛戰》( 11)。
微博: http://weibo.com/jessicacambensy 


10年一家人生活樂悠悠,兩個妹妹亦快樂成長,媽咪(左一)居功至偉。 

10年半裸推出寫真集,叫好叫座,「警鐘胸」風頭一時無兩。《壹週刊》圖片 

11年挾住𡃁模熱潮進軍大銀幕,自此,她四出試鏡,渴望成為正式演員。《蘋果日報》圖片


夢想拍電影
 


Jessica C.彩色民族印花 bikini top$1,050bottom(未定價)both Melissa Odabash from Lane Crawford彩色公仔吊墜珠串頸鏈$170( worn as head accessory) Accessorize 

來港發展,行騷拍廣告出埋寫真集,錢賺到了,名氣有了,老實講, JC事業已到了瓶頸位置,真的要諗計仔轉型,否則,青春一去,路只會愈見難行。
「依家我最想拍電影。
「見過楊紫瓊上台講電影,我發覺,當一個人努力不懈地追求自己夢想時,真係好有吸引力,這種姿態,很值得別人尊敬,自此之後,拍電影也成為我夢想之一。
「初來港,唔識中文又冇朋友,總覺得港產片好得意好搞笑,四年來,中文進步,加上朋友幫手翻譯,懂多一點,現階段,識吓電影人、學吓做戲、睇吓港產片,逐步嘗試中。
「我都知,做 model賺到錢,拍戲的話,既要放棄接 job,面對小型製作,酬勞又唔高,不過,我好享受透過演戲去表達自己。
「未來,打算用 5至 10年時間去試,去搵一條適合自己的出路。」


最好有得揀
 


Jessica C.啡紅色圖案中空連身泳衣$99 H&M透明綴窩釘膠鈪$7,600 Valentino啡色木底高踭涼鞋(未定價) Michael Kors卡其色通花草帽 stylist's own 

父母離異, JC是長女,兩個妹妹仍在求學階段,多年來,媽媽獨撐半邊天,家庭背景令她體會到金錢的重要,錢不是萬能,但沒錢卻萬萬不能。
「細細個已賺錢自己使,賺錢容易,使錢更易,去年,我喺 LA以幾萬蚊月租一層 apartment,方便過去探男友,點知成年沒住過!你話幾浪費。
「依家,努力學習理財,購物預設 budget,儲到錢,寧願帶家人去旅行或者置業投資,最好香港買一間自住, LA再買一間收租,希望 40歲前願望實現。
「唔係我需要錢,而係錢可以幫我得到生活所需。
「當年,屋企好窮,媽咪死慳死抵俾錢我去讀模特兒學校、去紐約試鏡,所有開支動輒幾千美金,佢犧牲自己,仲講『試過唔鍾意可以唔做,鍾意的話,努力去做。』
「我有今日,全因媽咪。
「每次想起,不停叫自己努力一點,唔可以懶,當然,最好可以揀工作,希望有朝一日由我自行排列工作優先次序,陪伴家人為先,再拍電影,有時間的話,周圍飛去做 model。」


佢幫我度難關
 


Jessica C.彩色印花圖案 bikini set$3,000 Chloé from Lauren Bright粉紫/桃紅色花頭夾各$100 both Accessorize 

這四年, JC嘗到成功,亦跌倒過,備受負面新聞纏擾,得以翻身,全靠家人的正能量,越洋送暖,而雙親關係也直接影響其擇偶要求。
「父母離婚時,我才 9歲,還有兩個妹妹要照顧,不得不堅強,他倆一直保持友好關係,多年來,也是一起住,大家沒法做夫妻,便做一對生活夥伴。
「一段關係需要互相扶持,無論情侶、家人還是朋友,母女亦然。
「揀男朋友道理也一樣,我唔鍾意做一個妒忌心重嘅女朋友,更加唔想改變一個男人,互信最重要,最好還有點幽默感。
「真愛莫論條件,做得到,只得媽咪一個。
「做 model被評頭品足,每當負面新聞出街,情緒當然受影響,人嚟㗎嘛!但我唔可以被事情擊倒,媽咪反過來安慰我『你唔係壞人』,聽到呢句說話,成個鬆晒!
「佢幫我度過每一個難關。
「自己冇心肝啦!母親節唔記得買禮物𠱁佢開心,不過,每次我送貴重禮物,媽咪會即刻退回店鋪,只講『有錢就留給自己!』如果可以,我想將整個世界送俾佢。」


後記
 


Jessica C.啡色豹紋 bikini set$1,900 Just Cavalli金色金屬圈耳環 model's own 

尋常人過尋常日子,偶爾發個白日夢,大抵不離中六合彩上車買樓交個好男/女朋友之類。
JC的夢,也很現實,想脫貧。
出身窮困,難得生得靚又有身材,索性以天賦本錢出外打天下,水靈大眼甜美笑容,來到香港,話咁易揚名,加埋一對警鐘胸,嗱!好快又有新廣告出街,靠靚搵食,雖還未至大富大貴,起碼自給自足得很;好過時下中產。
今日,靚女去到馬爾代夫,即引來酒店以至航運職員相繼邀合照,照咁睇,佢仲幾有人緣,這要比面孔標致更重要,希望早日見她明星夢成吧!


Shop List
 

Accessorize銅鑼灣希慎廣場 302號鋪 2523 0068
H&M中環皇后大道中 68號地下 2110 9546
Juicy Couture尖沙咀海港城海運大廈 302號鋪 2118 8236
Just Cavalli store.robertocavalli.com/hk/justcavalli
Lane Crawford中環國際金融中心 3樓 2118 3376
Lauren Bright鰂魚涌英皇道 633號 28樓 2506 2727
Louis Vuitton中環置地廣場地下 8100 1182
Michael Kors尖沙咀半島酒店 W2及 4號鋪 2366 2301
Valentino中環國際金融中心 2070號鋪 2234 7193


撰文:伍淑嫻
採訪及形象: Annie Hung
攝影: Kenji Leung 
化妝及髮型: Lauren Lee
鳴謝: Sun N Sea Holidays
Anantara Kihavah Maldives Villas 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()