吳千語拍拖呆等 林峯例遲


【今日我至催】千語BB真係好細心,男友林峯遲到要佢呆等,佢都願意提點林峯,不過林峯又衰,竟然要千語BB三催四請先現身。

自從升格做林峯嫂的吳千語BB,曝光率及工作量有增無減,前晚她出席時裝展更壓軸登場,她否認戀情帶挈令工作量增多。對於林峯經常被批評遲到,千語BB沒有維護男友,更踢爆兩人約會時他都例遲,更試過遲足半個鐘,要千語BB呆等,認真斗膽。


■吳千語因與林峯公開戀情,連帶工作量及曝光率都增多。

現年33歲的林峯與19歲的吳千語BB愛得癡纏,更在19天內三度外遊,戀情升溫,就連千語BB都升呢,前晚她聯同林欣彤、張舒雅及莊思明等到尖沙嘴欣賞春夏時裝展,千語BB壓軸登場。


■大忙人林峯每次出席活動都例遲,估不到他連約女友都夠膽遲到。
資料圖片

拍拖後人氣急升的千語BB,強調酬勞沒有加碼,亦否認憑男友的名氣多了工作,但承認戀情令她有更多話題,她說:「多咗新聞係事實,唔怕俾人話,未拍拖前都有工作,公司都畀好多機會我。」林峯好腳頭?她笑說:「我哋向來都好好彩,兩個一齊好多開心事發生,工作同以前差唔多,我啱啱拍完港台節目,之後傾緊電視同電影。」
對於升呢做壓軸,千語BB聽錯以為記者指她遲到,於是急急澄清早在半小時前已到場,並強調很少遲到。不過男友林峯就經常遲到,千語BB亦不幫口說:「佢好多時都會遲過我,我15分鐘就可出門口,佢就要催,不過佢好接受人哋意見,有時佢有活動,我都會提佢唔好遲到,有人提佢好啲。」至於兩人約會時林峯最遲多久?千語BB表示不會超過半小時,但重申只要催一催林峯就不會等太耐。提到林峯是否還有其他缺點?她說:「冇乜,係『𣲷懦』啲。」記者取笑兩人身份互調,好像林峯更像女朋友,她即維護否認。

 

林欣彤稍為增磅

同場的林欣彤早前患情緒病兼暴瘦,現時她已增磅不少,體重已回升到9字頭,她表示照舊是正常飲食,但未想再增磅到100磅,免得被指肥。至於男友是否滿意時,她反問說:「邊個男友?我冇男友。」記者指羅孝勇,她沒正面回答說:「大家都話我冇乜嘢,最緊要健康,上鏡好睇就OK。」對於四大與TVB破冰,林欣彤直言期待與不同歌手見面,亦不怕獎項被分薄:「做歌手係做歌同音樂為主,係唔係有獎都係後話,最緊要做好音樂。」
採訪:王崇穎
攝影:黃文偉


■久未蒲頭的張舒雅前晚都有現身欣賞時裝展。


■林欣彤肥番少少,不介意微微性感打扮。

吳千語嫌林峯滋油

吳千語前晚出席品牌MAX&Co.時裝活動,被問到自「峯語戀」曝光後工作和酬勞是否因而增加?她說:「冇計算,(靠林峯上位?)多咗新聞係事實,唔怕畀人講,之前自己一直都有工作。」記者指吳千語「升呢」做壓軸,她說:「公司安排,我半個鐘前已到。我做嘢好爽,冇遲。(林峯成日遲到?)平時出街我都要催吓佢,佢肯接受意見,要有人喺佢身邊提點。」問到除了遲到,男友可有其他缺點?吳千語一臉幸福說:「冇,(完美?)做嘢『滋油』啲囉。」而林峯前日以陸小鳳造型出席內地劇《陸小鳳與花滿樓》開鏡儀式。



吳千語讚林峯肯接受別人意見。

同場的林欣彤表示體重已升至90磅,問可有獲男友羅孝勇讚有「手感」?她指着一群男攝影師笑說:「冇男友,呢度夠有好多男友(男性朋友)!」提到無綫與四大唱片公司破冰,她坦言非常期待:「好事,有好多想合作嘅歌手。」


吳千語與林欣彤獲安排坐首排睇騷。

 

吳千語坦承靠林峯上位

 

吳千語前晚出席MAX & Co.時裝活動,提到自從「峯語戀」公開後,工作與酬勞有否增加?她說:「冇計過。(靠林峯上位?)多咗新聞係事實,唔怕畀人講。」問到林峯出街是否經常遲到,她說:「我都要催吓佢,佢係接受意見嘅人,要有人喺佢身邊提點。」問到除了遲到,可有其他缺點?她甜笑說:「冇,(完美?)「立糯」囉。」此外,林峯前日在內地出席新劇《陸小鳳與花滿樓》的開鏡儀式,有網友指林峯的陸小鳳造型太普通。

吳千語承認公開戀情後的確多了新聞。

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()