我得寵:當張文慈遇上破壞狗王


■Pinky家中養的兩頭寵物犬波波和妹妹,都是頑皮一族。攝影:黃文偉

張文慈(Pinky)養了10多年的松鼠狗「BB」老死後,她因為太傷心而決定不再養寵物,但有次在寵物店見到一隻跟BB一模一樣的小狗,又忍不住買了下來,結果發覺世界原來是不會有代替品的,兩狗性格完全是兩回事,BB性格善解人意,而新成員「波波」卻是頭破壞力驚人的小霸王。撰文:魯萍


■Pinky說波波只是家裏做霸王,跑到街上就很膽小,但她仍很愛牠。

現在Pinky家中有兩頭寵物犬,松鼠狗仔「波波」和玩具貴婦狗女「妹妹」,她為波波起了個花名叫「技安」,因牠經常欺負妹妹,除了爭食外更會爭寵,Pinky說:「當初好有憧憬,幻想起身時兩隻狗撲埋嚟同我玩,但真實情況係,每朝起身兩隻嘢一見到我就開始打交,追住條尾打圈,雖然妹妹細粒,但都唔輸蝕得晒,有時咬甩波波啲毛,搞到成口白毛,不過波波通常係勝利者,工人話佢哋見唔到我就唔會打,好明顯爭寵啦!」

 

唔食就咬爛

妹妹初入門時,非常文靜高雅,但很快就被波波改變一切,Pinky說:「初時妹妹食嘢,先聞吓啲糧,再慢慢一啖一啖食,點知波波走去搶食,冇耐妹妹驚畀波波食晒啲糧,變得又狼又急,冇晒以前嘅溫柔公主格。另一個恐怖,就係波波擁有超強破壞力,凡係放喺地嘅物件都會放落口,唔食得就咬爛,所有物件都唔可以喺地面出現,否則一定變廢物。佢連自己着住嘅衫同妹妹身上嘅一樣咬爛晒。」


■波波和妹妹平常不打架,但每次見到Pinky便會互咬爭寵。


■妹妹試過由梳化跌落地面,斷了右腳,要做手術安裝螺絲。


■波波擁有超強破壞力,凡放在地上的物件都會咬,不能吃的就會咬破。

暈車浪勁嘔

不過波波也有弱點,竟然會暈車浪,Pinky說:「第一次帶佢出街去沖涼,10幾分鐘車程,就開始嘔,有次帶佢去赤柱沙灘玩,因為路途遠,結果喺架車入面嘔幾次,去到已經散咗,以後非必要都唔敢畀佢坐車喇!其實波波都係隻門口狗,屋企做霸王,喺街就好細膽,淨係識得吠同食,不過我仍然咁愛佢,有時乖得滯又冇晒性格,天秤座嘅人性格就係咁犯賤。」至於妹妹也有慘痛經歷,半歲時,試過由梳化跌落地面,雖然不是太高,但已跌斷了右腳,要做手術安裝螺絲,單是手術費已經過萬元,自那次後,Pinky嚴禁妹妹跳上梳化玩。
髮型:Ethan Ng of Hair


■Pinky買下波波,是因牠跟從前的愛犬BB長得一模一樣,誰知牠竟是破壞王。

借錢醫BB

Pinky第一次養狗,就是白色的松鼠狗BB,BB陪她走了15年多的路後老死,Pinky說:「BB臨走前因內臟衰竭喺動物醫院吊鹽水,出出入入醫院幾次,每次過萬落樓,有一日醫生打電話嚟話可以接佢出院,我當時同自己呻話覺得好攰,點知兩個鐘頭後接到醫生電話,話BB走咗,我趕到診所見佢最後一面時,佢打開隻眼望住我,我走埋去摸住BB同佢講唔好唔捨得媽咪,第日大家都會再見,之後佢就冇晒氣息,我覺得佢係留埋最後一口氣等我嚟。」有次BB生膽石,她因經濟拮据要四處籌措醫葯費,又有一次火警,危急間Pinky只記得抱狗逃生,證明對她來說,愛犬才是最重要。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()