來吧!來吧!來吧!狂熱地野 鍾麗緹

根據網上資料、本刊資料室等顯示,鍾麗緹是90後的性感女神。那些年,周秀娜在上小學,DaDa應該在抽偶像閃卡……

「我都唔知自己有sex appeal,不嬲我覺得自己係好熱情、好passionate(激情),依家都係。」

的確,訪問期間鍾麗緹的表情、動作,有多無少,還以粵語、國語、英文三聲道廣播,音調變化之多,拍得住配音員。

「啲人話:『佢有三個小朋友嘞,嘩!一定好老啦!好肥啦!』所以我一有時間都做運動、跳舞,要keep!」

四十二歲,經歷過兩段婚姻,已遷居北京九年的鍾麗緹,認為成就自於三個女兒,所以被問起千年舊愛郭富城的「富黛戀」玩完,她可瀟灑地說:「我哋已經pass咗!」

不過,對人生,鍾麗緹仍有其passionate之處,例如她會自備歌曲作拍照之用,「咁先有energy,有mood啲吖嘛。」

話畢,其私家小喇叭便隨即響起Jennifer Lopez的〈Dance Again〉,鍾麗緹自在地擺動腰肢,跳出自己的舞步。

雖然,我還是想起「吳好緹」。

 

從不是性感女神

騎呢如我,才會對「吳好緹」(鍾麗緹在電影《九品芝麻官》中的角色)印象最深,「哈哈!都OK,其實我唔係咁鍾意睇自己啲戲,就算係我最鍾意嘅《人魚傳說》(與鄭伊健合作)都係,我鍾意只係因為好多女仔同我講,睇完套戲專登走去學游水,我覺得好interesting。」

言歸正傳,鍾麗緹一向與性感掛鈎,即使已誕三女、身段比其高峰時期豐滿了點,對於今年即將四十三歲的「女神」來說,還可在新戲《瘟泉》中作性感浸溫泉演出,已相當標青。說性感,也不是本人採取主動,只源於鍾麗緹喝一口清水後一句:「我成日都好想問……」

之後就是:「乜我真係性感女神咩?我成日都想解釋,我真係真係冇諗過自己好性感,好有sex appeal,我覺得自己一直都係演員。到生大女嘅時候,我只係諗住留十個月畀自己生BB,都冇諗過生完會咁大件事。」

鍾麗緹口中的「大件事」,只是「性感女神」於事業高峰期生B而已,她最怕的,還是別人眼中的鍾麗緹,已變了「阿豬媽」。「我唔想啲人覺得我好老呀、好肥呀、唔fashion呀。國內真係有人以為我係咁,所以,我要keep呀!」

上周五(十日),鍾麗緹(右)與熊黛林(左)同場,一幀合照已顯示出「已經pass咗」及未pass得晒的分野。

○一年鍾麗緹在電影《色戒》(Samsara)中的激情演出。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()