羅嘉良妻誕7磅4 「岩石」女

羅嘉良榮升第二任爸爸,其第二任妻子蘇岩於昨日中午時分為他剖腹誕下女兒,重約7磅4安士,母女平安,興奮的嘉良負責拍攝過程兼肩負剪臍帶重任,更與老婆感動到喊,但就未有警覺最近H7N9的危險,冇洗手就心急抱囡囡兼兩度錫面珠。



羅嘉良老婆抱住B女一家三口合照,十分溫馨。

50歲的羅嘉良與38歲的內地演員蘇岩婚後兩年終有所出,昨早七時許蘇岩於微博中稱先敷面膜才入院產女,兩公婆約十時左右手拖手到港安醫院待產,於中午時分,「單非婦」蘇岩剖腹產女,重約7磅4安士,英文名為Sela(是以色列文意指岩石),中文名則暫未決定。蘇岩今次選擇開刀生產,只作半身麻醉,以清醒狀態下產女,嘉良稱過程很順利,但他事前亦有點緊張,不停吸煙,問老婆產女後可會考慮戒煙?嘉良說:「要戒就自然會戒!」

心急錫面珠

訪問後嘉良未有警覺最近H7N9的危險,便心急抱囡囡給傳媒拍照,忙於照鏡整頭髮而未有洗手,不過其囡囡幼嫩皮膚顯得很紅潤,與一臉鬚根的爸爸相映成趣,嘉良更兩度錫囡囡面珠,父愛氾濫。昨見囡囡眼睛很大,嘉良稱眼和嘴都很似太太蘇岩,而鼻就似他:「醫生話囡囡一出嚟就睜大眼又好快喊,我負責剪臍帶,(手震?)冇,好熟手,因為上次個仔(羅裕城)都係我剪,(擇時辰開刀?)冇擇吉時,只係唔想講時間怕公開囡囡時辰八字啫!(感動?)好開心,我同老婆都有喊!(獎勵?)愛係最好!(追多個?),要一齊商量!」


羅嘉良兩度錫囡囡面珠。

戴着黑超的羅嘉良在十時左右陪伴太太入院。

返深圳坐月

蘇岩產後將到深圳月子中心「坐月」,問可擔心最近內地H7N9的感染?嘉良稱最近有到當地視察:「中心好大規模,我唔擔心!(陪老婆?)陪一陣,我都會返北京睇吓間屋。(返內地可帶兩罐奶粉夠食?)有朋友返北京就叫佢幫手帶,最緊要合法途徑!」

文:影視組

添7磅4安士「岩石女」 羅嘉良開心到喊

50歲的羅嘉良再做爸爸,其38歲第二任妻子蘇岩於昨午為他開刀產女,重約7磅4安士,英文名Sela(以色列文,意指岩石),中文名則暫未決定。昨晨七時許,蘇岩在微博稱先敷面膜才入院產女,約十時,兩公婆手拖手到港島港安醫院待產,於中午時分,「單非婦」蘇岩於半麻醉及清醒狀態下剖腹產女,嘉良稱過程很順利。

不過,嘉良受訪後未有警覺H7N9的危險,便心急抱囡囡給傳媒拍照,又因忙於照鏡整頭髮而未有洗手,期間他更兩度錫囡囡面珠,父愛氾濫。他稱囡囡眼和嘴都似太太,而鼻就似他,問到剪臍帶時可有手震?他說:「好熟手,因為上次個仔(羅裕城)都係我剪。(擇時辰開刀?)冇擇吉時,只係唔想講時間,怕公開囡囡時辰八字啫!(感動?)好開心,我同老婆都有喊!(獎勵?)愛係最好!」

羅嘉良抱着剛出世的囡囡,又攬又錫。

羅嘉良昨晨陪老婆蘇岩入院待產。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()