熊黛林反擊苟姑娘
「唔知邊個先應該喊」

#video_player{width:100%;height:100%;}


■富黛戀告一段落,消瘦了的熊黛林昨日一身黑色打扮現身,加上尾指戴上「分」戒,似乎想哀悼逝去的戀情。攝影:陳俊強

【富黛愛忽完之錯愛的呼喚】郭富城和熊黛林(Lynn)相戀七年,最近傳出城城移情細自己19年的苟芸慧(苟姑娘),自知輸硬的Lynn決定棄城。Lynn昨日在中環出席內衣店開幕時尾指戴上「分」戒,正式宣佈回歸單身!激瘦的Lynn臉容憔悴兼眼腫腫,對苟姑娘聲稱無辜而落淚,Lynn含淚反擊道:「我唔知邊個先應該喊!」

現年47歲的郭富城與33歲熊黛林不敵七年之癢,有傳二人原定今年10月結婚,但被疑似小三的苟芸慧介入導致分手。Lynn日前在微博放了尾指戴戒指的照片,還留言要重新上路。三位主角輪流現身,城城和苟姑娘前日先後出席活動,苟姑娘哭笑難分回應自己並非第三者;城城則冷對分手,反而對苟姑娘落淚即憐惜說:「好慘喎!」護苟棄熊態度明顯。
慘成輸家的Lynn昨日在中環出席內衣品牌Rigby& Peller新店開幕,大會送上吊帶內衣給她,惜無惜花人欣賞。穿上透視長裙的Lynn雖然高貴迷人,但難掩愁爆心情,一身黑色打扮就像哀悼逝去的戀情,而本身已瘦削的Lynn可能因飽受情傷,身形比前更瘦,雙眼更似喊過一樣變得很腫,我見猶憐!

對於與城城分手,Lynn沒刻意迴避,還在左手手指尾戴着代表分離的戒指,她表示現在心情OK,但每當提起城城與苟姑娘的新戀情,Lynn多次激動到眼濕濕,以下是Lynn與記者的對話:
 (熊:熊黛林 記:記者)
記:你個樣好憔悴。
熊:可能今日太早啫。
記:係咪以淚洗面?你雙眼好腫。
熊:邊個講㗎?我噚晚冇喊過。
記:咁前晚呢?
熊:(苦笑)OK㗎。
記:係咪同城城分手?
熊:有啲嘢過咗去,𠵱家係新開始。
記:係咪4月5日分手?
熊:我唔知報道喺邊度嚟。


【紅眼】
■每當提起「城苟戀」,Lynn即眼有淚光,一副強顏歡笑的模樣。


【扁嘴】


【強笑】

承認單身

記:現在單身?
熊:係呀!過咗去(感情)唔想再講,𠵱家係新開始,我好開心(假笑)。
記:係咪好可惜?
熊:其實我嚟香港七年,日日都好開心,冇乜可唔可惜,希望以後更加開心。
記:你提出分手?
熊:我唔答嘞。
記:你逼婚?
熊:我冇逼過任何人做嘢。
記:係咪有提出過結婚?
熊:我覺得呢啲嘢唔係女仔提出嘅。
記:男方有提出過?
熊:我唔答嘞!
記:分手涉第三者?
熊:我唔想傷害任何人,過咗去就由佢過去,唔計較乜嘢原因。
記:苟芸慧喊晒話自己無辜。
熊:我唔識佢,唔想答佢嘅嘢(停頓一會,眼泛淚光)……我唔知邊個先應該喊!
記:覺得城城好多緋聞?
熊:可能工作控制唔到啫。

 

拒畀祝福

記:信佢哋(城城和苟姑娘)有嘢嗎?
熊:我冇咁講。
記:對城城死心?
熊:唔係死唔死心,過咗去唔好再糾纏,畀機會自己新開始。
記:同城城仲係咪朋友?
熊:朋友,呢啲嘢唔會變。
記:城城有冇做乜嘢挽救呢段感情?
熊:(睩大對眼,眼紅紅)我唔回應嘞。
記:城城覺得苟姑娘好慘,但對你好絕情?
熊:我冇睇呢啲嘢,今朝好早起身化妝,我唔知點回應。
記:如果佢哋係真,會唔會送上祝福?
熊:我唔會隨便亂講。第一,我唔識嗰個人。第二,唔想多事。
記:七年情係咪可以放低?
熊:(強忍淚水)要向前行,唔啱始終都需要放低。
記:有冇覺得自己浪費青春?
熊:(再度眼濕濕)我唔答嘞。


■被指是第三者的苟姑娘,前晚在《仁心II》中跳鋼管舞,但無助收視。電視圖片

胃病發作

記:為情消瘦?
熊:我一向有少少胃病。
記:同媽咪講咗分手未?
熊:冇乜特別同媽咪講,我想佢知我嘅嘢都係開心事,我每次出嚟都好開心。
記:仲有冇同城城聯絡?
熊:以後嘅嘢唔知。
記:有冇復合可能?
熊:我唔知,唔該晒。
訪問結束後,Lynn由經理人及助手陪同離開,並上了七人車直駛大坑方向。其間Lynn吩咐助手到超市、餐廳和洗衣店買食物及取衣服,之後便返嘉亨灣寓所。另外,「城苟戀」令苟姑娘形象受損,有網民發起罷看她演出的劇集,前晚《仁心解碼II》雖有苟姑娘穿黑絲跳鋼管舞的場面,但收視只得27點(約173萬觀眾),比起周一及周二的29點及28點還要低。
採訪、攝影:盧坤穎、黃曉程、彭琮然

 

相士話:李丞責批城城苟芸慧相剋

現年47歲肖蛇的郭富城,跟熊黛林相戀七年,最近卻爆出「分」訊,熊黛林無望升呢城嫂。有指城城今年犯太歲令感情有衝擊,到底城城何時脫離浪子一族成家立室?堪輿家李丞責昨在電話說:「佢今年犯太歲,加上同女友碰上七年之癢,肖蛇嘅城城其實同肖猴嘅熊黛林係相合,只要捱過今年。以城城命格,佢未來四年,馬、羊、猴同雞都有望結婚。」他表示城城跟肖豬的苟芸慧相剋,二人撞埋一齊就會惹麻煩。
採訪:比華利

城城佛偈寸舊愛

#video_player{width:100%;height:100%;}


■城城前晚出席完慶功宴回家,落車時展露笑容。

郭富城與熊黛林分手傳出多個版本,有指是苟芸慧介入,又有說是Lynn兩年來不斷向城城催婚,對不相信婚姻的城城添上好大壓力,二人為此常有爭執。
城城前晚在電影《同謀》慶功宴上表示感情事隨緣,昨日又在微博轉載一段佛偈,並留言:「祝福,一切眾生。」該佛偈大意指一切苦樂皆因一念,放下才能自在:「有些人,有些事,是可遇不可求的,強求只有痛苦。」莫非寸阿Lynn向他逼婚?另外,城城前晚出席完慶功後,由司機接載返回跑馬地寓所,落車時展露笑容。
採訪、攝影:楊浩賢、徐錦池

秋生唔知熊黛林乜水

#video_player{width:100%;height:100%;}


■而秋生不知熊黛林是誰?不就是你老婆嗎?你是葉問吧。

黃秋生、鍾嘉欣及李克勤等前晚到中環出席香港舞台劇獎頒獎禮。提到七年「富黛戀」玩完,曾和郭富城合作的秋生對此寸嘴說:「合作過同佢分手關乜事,我同城城幾熟,佢仲爭我好多餐飯,仲有佢揸車成日嘈醒我。」七年情告終會否可惜?秋生繼續寸嘴說:「關我乜事,我唔理,我連佢女朋友係乜名乜水都唔知。」提到斟劉嘉玲演舞台劇,秋生透露:「傾過睇過劇本,冇興趣劇本都唔睇,放心唔使除衫,係喜劇。」


■鍾嘉欣力撐好姊妹苟芸慧不會做小三。

鍾嘉欣和被指是小三的苟芸慧同被指是無綫處女組成員,她說:「冇可能,我哋有WhatsApp group,佢話有是非纏擾,但冇講乜事。」嘉欣指苟姑娘清純,也不覺她有拍拖。苟姑娘被指小三時眼濕濕,嘉欣謂:「喊即無辜,佢唔係嗰啲話喊就可以唧到眼淚嘅人。」即指她演技未到家?嘉欣即說:「唔係咁意思,係話佢個人真誠。」
採訪:李珮洳
攝影:陳順禎

城城求放下 Lynn哭認單身

郭富城與熊黛林(Lynn)七年情玩完,「分」後昨日首度出席活動的Lynn強顏歡笑認單身,問到「情敵」苟芸慧回應小三問題時落淚,她忍不住說:「唔知邊個應該喊!」而郭富城則帶笑見人,並在微博以佛偈直指有些事強求只有痛苦。

與郭富城分手後,名模Lynn昨日穿黑色透視裝出席活動,尾指戴上象徵分手的戒指,她一臉憔悴,雙眼紅腫,強顏歡笑。問到現時心情?她表示OK,但否認喊到眼腫:「尋晚冇喊過。」問她是否真的分手,她只謂有些事已過去,現在要有新開始,問是否指與城城的感情,她強調過去了不再說。再問現時是否單身?她即答:「係!」又表示來港七年每日都很開心,沒有可惜不可惜,並否認向城城逼婚不遂的報道,但不回應誰提出分手、城城可有挽救這段感情的提問。

互稱「朋友」

對於是否有第三者,Lynn說不要再計較是甚麼原因,但提到苟芸慧哭着否認是小三,她重申不認識對方,但忍不住說:「唔知邊個應該喊?」又表示與城城仍是朋友。問她是否對城城死心?她停頓兩秒才說:「過去就過去,唔好再糾纏。(城城唔想提你,太絕情?)冇睇報道。(如果城城同苟芸慧真係一齊,會祝福?)唔會隨便講,唔識講。」再問她是否放得低這段情,她眼濕濕說:「覺得唔啱嘅,始終要放低。(復合機會?)唔知。」活動後助手為她買粥,期間她在車上以手掩面,相信又一時感觸,之後便沿以往「攻城」之路回家。其兄熊林昨午在微博隔空打氣:「失去的東西,其實從來未曾真正地屬於你,也不必惋惜,幸福就在不遠處。」

「肉照」贈興

另一邊廂,城城昨午三時許在經理人小美陪同下往工作,他笑容滿面表示不回應感情事,但謂與Lynn仍是好朋友。至六時許,城城在微博轉發一段佛偈:「佛說,苦非苦,樂非樂,只是一時的執念而已……有些事,是可遇不可求的,強求只有痛苦。」未知是否暗示與Lynn的這段情不能強求,是時候放下?此外,有網友重提舊事「贈興」,Post上Lynn成名前的疑似露點相及疑似整容對照圖。

名人組

眼腫殘爆

戴「分」戒人前強顏歡笑的Lynn,返回車上即眼濕濕。

郭富城似未受分手事件影響,昨日笑晒面對傳媒。

Lynn寸爆:唔知邊個應該喊!

昨日熊黛林(Lynn)一句「我係單身」,宣布她與郭富城的7年「富黛戀」正式玩完。



熊黛林裝扮成黑寡婦般出席活動。

2006年因與城城合作拍MV而撻着的Lynn,大前晚在微博上載尾指戒指並留言「重新上路」暗示分手,昨日她便戴着「重新上路」戒指,裝扮成黑寡婦般出席內衣店開幕活動,以往拍拖時春風得意的樣子,不再復見,換來昨天面容憔悴,眼腫腫似喊過,強忍眼淚的她,對於因為與城城拍MV而傳撻着的苟芸慧早前喊着否認是「小三」,Lynn即寸爆苟姑娘:「唔知邊個應該喊。」

熊:熊黛林 記:記者


熊黛林戴着「重新上路」戒指。

放大圖片

記:心情點?


熊黛林乘車回家途上,被發現疑似偷抹眼淚。

放大圖片

熊:OK。


無奈

眼腫

記:你好憔悴?

熊:可能今日太早起身。

記:你係咪以淚洗面?

熊:邊個講o架?

記:你今日眼腫?

熊:冇,我眼睛OK,昨晚冇喊過。

記:之前日子有冇喊?

熊:OK呀。

記:係咪真係同城城分咗手?

熊:有啲嘢過咗去,依家要新開始。

記:係咪之前報道所講4月5日同城城攤牌?

熊:唔知報道點嚟。

記:有啲嘢過咗去係咪即係同城城嘅感情過去咗?

熊:過咗去就唔講啦,要有個新開始,我依家好開心。

記:依家係咪單身?

熊:係。

記:係咪覺得好可惜?

熊:我嚟咗香港7年,日日都好開心,冇話可唔可惜,我想以後更加開心。

唔認有向人逼婚

記:有指因為你向城城逼婚導致分手?

熊:我冇逼過任何人做任何事。

記:分手係咪你提出?

熊:呢啲唔答。

記:你有冇提出結婚?

熊:呢啲唔係女方提出嘅。

記:男方有冇提過結婚?

熊:我唔答。

記:分手係咪有第三者出現?

熊:我唔想傷害任何人,過咗去就係過咗去,唔好再計較乜嘢原因。

記:苟芸慧喊住唔認小三?

熊:我已經話過唔識得佢,唔想答有關佢嘅嘢,唔知邊個應該喊。

記:好介意城城嘅緋聞?

熊:有時工作控制唔到。

記:信唔信苟芸慧同城城有嘢?

熊:我冇講過。

記:對城城死心?

熊(停頓兩秒):過咗去就過咗去,唔好再糾纏,畀自己有個新開始。

記:同城城仲係咪朋友?

熊:仲係朋友,呢樣嘢係唔會變。

記:城城有冇做啲乜嘢挽救感情?

熊:冇回應。

記:昨日城城唔想提你,係咪好絕情?

熊:今日冇睇報道,今朝好早起身去咗化妝。

唔啱嘅需要放低

記:如果城城和苟芸慧真係一齊,會唔會祝福佢哋?

熊:唔會隨便亂講呢啲,都唔識佢,唔想多事。

記:同城城七年感情放唔放得低?

熊(眼圈一紅):要向前行,係覺得唔啱嘅都需要放低。

記:覺唔覺得7年浪費青春?

熊(眼眶淚珠滾動):唔答。

記:唔回應啦!

記:你係咪為情消瘦?

熊:一路都有少少胃病。

記:會唔會同媽咪講你哋分手?

熊:冇特登同媽媽講,我想佢知道我嘅開心事,每次出嚟都開心嘅。

記:同城城仲會唔會繼續聯絡?

熊:以後嘅嘢唔知道。

記:有冇機會復合?

熊(諗一諗):我唔知呀!

在中環出活動後,大約下午兩時半,Lynn與助手坐車往大坑方向行駛,先到經理人公司,再由助手到粥店代買粥及到洗衣舖取衣服,然後才打道回府,返回嘉亨灣香閨,過往她為方便攻城居住大坑,但現在仍避不過重走大坑之路。

此外,網友更將兩人七年情玩完作話題,昨更有網友「翻舊帳」上載一些多年前疑似熊黛林露點行騷舊照,還有指是變臉前照片。

而Lynn的哥哥熊林昨亦於微博為她打氣,寫上︰「失去的東西,其實從來不曾真正地屬於你,也不必惋惜,幸福就在不遠處!」力撐妹妹分手的決定。

文:名人組

城城講佛偈暗叫Lynn放下

Lynn昨日下午二時出席活動後,同日下午六時許,郭富城在微博從佛教微博裏,轉發了一則佛偈,內容提及「執於一念,將受困於一念;一念放下,會自在於心間……無論何時何地,都要擁有一顆安閑自在的心,保持豁達的心態,不讓自己活得累」。郭富城更留言寫道:「祝福!一切眾生!」似乎提醒自己和Lynn要放下七年情,不要再活在痛苦的心間。



城城昨到火炭開工,表現風騷。

此外,連日表現風騷的城城,昨日下午三時許,戴上黑超,身穿粉紅T恤,於經理人小美陪同下,乘七人車前往火炭工作,甫下車的城城心情靚絕,見記者在場即滿面笑容,提到分手一事時,他說:「話咗唔講感情嘢啦,唔答呢啲喇。」問到他與Lynn是否仍是朋友,他一臉輕鬆,更笑笑口表示:「梗係啦,我哋仲係好朋友嚟o架。」城城往乘升降機時,提到他心情不錯,看來沒受到情變影響,他更笑騎騎說:「係呀,開工吖嘛。」

苟熊隔空開戰

早前被傳攻「城」的苟芸慧慘變「小三」介入「富黛戀 」,熊黛林為對抗情敵,不惜對苟姑娘窮追猛打,而苟姑娘亦不遑多讓頻頻挑機,兩女不時隔空互插,引起陣陣火藥味!


18/3 爭贏坐嘉賓席

上月18日熊黛林捧城城場時,要自掏腰包兼沒有優待只坐觀眾席,相反翌日苟姑娘高調現身城城演唱會,則獲安排坐嘉賓席。


放大圖片

21/3 寸爛桃花咪惹

苟姑娘於上月21日出席活動期間自爆捧城城期間,曾到後台支持,又指與城城的緋聞是爛桃花。畀苟姑娘踩到上心口的熊黛林,即反擊發表「大婆」宣言:「爛桃花,唔好惹就冇事!」

23/3 公開道歉

苟姑娘發表「爛桃花」言論後,得悉自己失言,在上月23日在活動上公開向熊黛林道歉,並自嘲中文欠佳才用錯字,又決定不再回應事件。

24/3 打苟棒助陣

氣難下的熊黛林於上月24日,帶同「打苟棒」(螢光棒)再度攻城,今次熊黛林總算威番次,坐第三行近距離捧男友場,更獲城城主動世紀握手,成功宣示主權。

網友抵死:肥苟磨城針

熊黛林高調宣布回復單身,另邊廂被傳介入「富黛戀」的苟芸慧吸引大批傳媒在其寓所樓下守候,不過苟姑娘整日「潛水」避風頭,未有與熊黛林正面交鋒。日前哭訴絕非小三的苟姑娘曾被網民鬧爆,不過在前晚播出的《仁心解碼II》劇集中,苟姑娘穿上黑絲襪大跳鋼管舞,雖然未有像之前曾在戲中跳鋼管舞的陳法拉、胡定欣般劈腿磨柱,但鏡頭不時定鏡聚焦苟姑娘的白滑雙峰,配合誘惑眼神,睇到一眾宅男網民轉軚讚好!有網民更抵死留言懷疑苟姑娘是否跟「舞王」郭富城偷師,又笑稱她以「肥苟磨城針」俘虜城城,難怪城城棄「熊」投「苟」。

楊崢:最緊要過程

「富黛戀」終敵不過7年之癢的魔咒,有傳因為「小三」苟芸慧介入,最後導致分手收場,原本分手是兩個人的事,現在變成三個人的事,各人的圈中好友亦出力撐。



熊派

楊崢:「緣分要走留不住,我覺得感情係兩個人嘅事,同埋緣分要嚟真係擋唔住,要走都留唔住,最緊要係過程大家都百分百付出,留番美好嘅回憶!」

黃秋生:唔知佢女友

黃秋生:「喺TVB嗰陣成日請城城食嘢,佢仲爭我好多餐。(知城城甩拖?)佢散咗關我咩事!你哋都知我唔會理呢啲嘢,我連佢女朋友係邊個都唔知!」


城派

苟派

鍾嘉欣:清者自清

鍾嘉欣:「苟芸慧係個清純、有邏輯、好識諗嘅人,絕對唔會做小三!(佢喊!)冇可能!唔係真,唔使喊,清者自清。(確信唔係小三?)世事無絕對,但始終相信佢,我唔信以佢依家嘅演技會咁快谷出眼淚!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()