下月 40歲嘅堺雅人,曾入讀日本著名大學早稻田專修中國文學,但因熱愛演戲而中途休學。扮乜似乜嘅佢,其實做足多年綠葉王,今年終於憑《半澤直樹》吐氣揚眉,星途有啲似 TVB視帝黎耀祥喎! 

日面

半澤直樹堺雅人 上位要在中年後

今年日劇大豐收,繼上季《神探伽俐略 2》帶旺收視後,由堺雅人主演,以銀行做背景,講述職場爾虞我詐,不畏強權打倒賤老闆的《半澤直樹》成為近期熱話,上週日( 22日)播出大結局,平均收視高達 42.2%,最高收視更曾攀升至 50.4%,超越 13年前木村主演的《美麗人生》 41.3%結局收視,成為本世紀最強日劇。無綫亦唔執輸,即買下播映權,暫安排於 12月在 TVB網絡電視煲劇台播出,傳聞稍後更有機衝上大銀幕。
39歲,開始步入中年的堺雅人,能打低木村成收視神話,自然成為大紅人,最近除接住演出於 10月出街的新劇《律政狂人 2》,廣告價更加倍狂升。𠵱家紅到發紫,但堺雅人亦曾經捱過唔少苦頭,更曾為了完成演藝夢同老豆斷絕關係,成功背後少不了一籮辛酸。

 

改編小說的《半澤直樹》,講堺雅人飾演的半澤直樹,小時因銀行堅拒融資畀佢老豆間公司,最後其父走投無路吊頸自殺。半澤一心為父報仇,於是大學畢業後即加入該銀行,點知入職後被上司老屈,於是他憑自己的智慧,同班奸狗上司鬥到底,最後當然惡人有惡報。

迫賤上司下跪

劇中,半澤最大敵人就係曾迫死佢老豆嘅上司大和田常務。大結局一集,講明要大和田常務 100倍奉還嘅半澤,終於用正義戰勝邪惡,最後大和田常務更要當眾向半澤下跪道歉,大快人心!


彩姐醒目

劇中,上戶彩飾演半澤直樹老婆半澤花,性格樂觀爽朗兼且唔囉唆,更識為老公收料來對付班奸狗上司,唔少㗎佬都話想有個咁嘅老婆。

身價 double上

劇中堺雅人憑住「以牙還牙,加倍奉還」的座右銘對抗班賤格上司,一眾打工仔感同身受,所以《半》劇由 7月開播後收視有升冇跌,上週播出大結局平均收視更高達 42.2%,成本世紀最高收視日劇。
《半》劇被捧為神劇,堺雅人亦被捧為打工仔英雄,現時堺雅人已成為日劇搶手貨,最近接住上演的秋季日劇《律政狂人 2》,劇接劇。
除拍劇,堺雅人更成為廣告界新寵,據知最近堺雅人的廣告酬勞更由原本 2,000萬日圓(約 156萬港元),颷升至 3,500萬日圓(約 274萬港元),身價加倍暴脹。


92年已入行嘅堺雅人,初出道時其實走過偶像路線,扮靚仔幫唔少雜誌影相,當時嘅佢個樣有啲似梁烈唯㗎! 

爆紅後,最實際係搵真銀。堺雅人嘅廣告酬勞由 4個月前嘅 2,000萬日圓升到 3,500萬日圓,賺到笑。 

窮到食草

扮乜似乜的堺雅人於 95年入行,做足多年都是綠葉王,去年主演《律政狂人》才企穩一線。最辛酸一定是入行前,據知堺雅人讀書時,因熱愛演戲而荒廢學業,更為完成夢想而休學,卻因此激嬲父母,更嬲到與他斷絕關係,停止給他生活費,最後雙方停止來往達 7年時間。
早前堺雅人接受訪問時自爆:「憶述起當時,我為咗養自己,除努力打工賺錢外,更曾試過喺路邊摘蒲公英帶返屋企點醋嚟食。」聽見都心酸,但𠵱家賺到盆滿缽滿,日日食和牛配白松露都得啦!

老婆好腳頭

39歲堺雅人上年同細自己 3年嘅菅野美穗因拍電影《大奧∼永遠∼》而撻着,拍拖唔夠一年,今年 4月更拉埋天窗,婚後堺雅人事業一路暢順,菅野美穗真係好腳頭。

港星都追

《半澤直樹》於日本掀起熱潮,而呢股熱潮更吹到嚟香港,香港網民跟到貼集集追。一班港星亦唔執輸,由頭追到尾,所以話「邊個老闆唔乞人憎」呢類題材真係去到邊都受歡迎。

古巨基

真係神劇,忠奸分明,半澤直樹明刀明槍都可以戰勝賤老闆,好嘢!最重要係日劇唔會好似港劇咁,壞人一定要擄走人哋啲屋企人做要脅囉!

周秀娜

半澤直樹有句金句「下屬嘅功績係上司嘅功勞,但上司嘅過失係下屬嘅責任」同「以牙還牙,加倍奉還」,中晒打工仔心聲,我覺得半澤真係打工仔英雄。


撰文:何家文

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()