Beauty Hunt

接栢芝棒 劉馥怡

要做宅男女神其實唔難,只要有樣貌識放少少電已經好易封神。上週二( 24日)先施開幕,同場有周秀娜、徐子珊,但風頭都俾新人劉馥怡( Eva)蓋過,連娜姐都話忍唔住偷望。
百貨公司代言人是第一步,劉馥怡想在香港更上一層樓,她說:「張栢芝先係我嘅目標!」

煲劇學廣東話

26歲劉馥怡( Eva)兩年前嚟香港,簽約 Starz People做 model,自細喺上海長大,父親喺上海嘅工商銀行出任經理,她自稱未算富二代 Eva喺前年來港由一句講東話唔識,到𠵱家用廣東話做訪問靠嘅係煲無綫劇。她說:「為咗學廣東話,我每日都睇無綫劇由《愛•回家》睇到《拳王》,學佢哋講嘢,同埋知香港人生活係點。」



上年 10月劉馥怡(箭嘴)同另外 3位 Starz People model,擔任《草蜢森巴大戰軟硬 fans》演唱會的舉牌女郎,每場着三點式舉牌,搶眼到拍得住草蜢軟硬騷肌。 

劉馥怡今年擔任先施 image girl,除咗有 6位數字酬勞, TVC廣告密播,令人開始留意佢。

先施 CM女

咁搏命學廣東話,除咗知香港競爭大,最想是做出成績畀父親睇,她說:「爸爸想我做關於銀行或者法律嘅工作,但我覺得做 model都可以賺到錢,而且我又鍾意 fashion所以想試吓。」上週二( 24日)先施百貨新店開幕,身為代言人的 Eva輕易盡搶周秀娜、徐子珊等風頭,不過做代言人只要她攻港第一步,接張栢芝棒才是終極目標:「𠵱家想多啲人識及多啲機會,做公司代言人總算係好開始,不過我唔想只係賣性感,其實我最欣賞張栢芝做戲,覺得佢喊得好有感情,亦好欣賞佢好努力咁照顧兩個仔,佢係我嘅工作目標。」



上週二( 24日),劉馥怡同周秀娜、徐子珊同場, D cup身材再加 4吋事業線,成功突圍。 

Profile

姓名:劉馥怡 Eva
年齡: 26歲
身高: 174 cm
微博:劉馥怡 Eva
(粉絲人數 902人)


採訪、撰文:林通賢
攝影:范仲良
髮型: Cedric@ii hair& nail
化妝: Ming@Spark Make up Stylist
服裝:先施

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()