面對面

愛的逃兵 唐詩詠

不管電影還是電視,與其來來去去那幾個,我更渴望見到新面孔。
彭氏兄弟的《逃出生天》總算肯嘗新,用唐詩詠配古天樂。
雖然不是第一次拍電影,不過第一部 3D災難鉅製、第一次配一線男星,我認為,這一次對唐詩詠來說,不只是事業邁出一大步,終於與沒完沒了糾纏了 8年的「邦女郎」身份說再見、男主角從崔建邦換成古天樂,才真正是「逃出生天」。
對於新緋聞,唐詩詠說:「因為太假,所以不生氣。」
對於前度,唐詩詠說:「咁多年,大家都抱住追劇嘅心態去睇呢段感情,揣測總比事實多……其實,我唔係大家想像中咁易恰……」
32歲,入行第 13年,唐詩詠才剛剛學會 say no,拒絕再提崔建邦,被問到現在的感情狀況,照搬新拍檔古天樂多年最愛說的兩個字:「唔講」!
雖然用起來有點生硬、說完了臉有點紅、需要大笑兩聲圓場、然後轉個頭再問又故態復萌照答,不過,對 8年都沒法從崔建邦身邊逃開的唐詩詠來說,總算是個新開始。

多一事,不如……

唐詩詠, 99年 18歲開始做𡃁模,二千年參演港台青春劇《青春@Y2K》。
同劇的余文樂、蔡卓妍先行上位拍電影、做偶像歌手,唐詩詠遲了一步, 03年簽約無綫做電視台。
好處是長期有工開、有鏡出;壞處是外形太 true、太 pure,就變成電視台「阿妹」專業戶。做了七年人哋個妹,才等到李添勝邀拍《鐵馬尋橋》掃埋飛躍獎,再等三年,才熬出頭被古天樂相中拍電影……演員都愛說,最難的,一直都是:等。
「頭幾年喺電視台,最迷惘、最灰心,每次接到劇本一睇:吓……又係人哋個妹……又係嗰啲嘢……
我記得第一個改變我諗法嘅人係陳國邦,係佢教識我問自己:到底係每個角色似、定係我自己嘅諗法每次一成不變?做演員,收到劇本唔應該係埋怨佢太似過往,應該諗吓點樣做到佢唔似。
2009年,係我嘅轉捩點,陳國邦點醒我用唔同角度睇事情;添哥(李添勝)搵我拍《鐵馬尋橋》,第一次有人見到我可以做阿妹以外嘅角色;媽咪因為心臟病去世,令我拍喊戲喊到收唔到聲,先至會得到『飛躍進步』獎……以前細個唔知,人長大就明白,做人嘅成就原來唔係個人功勞,係身邊嘅良師益友同伯樂嘅功勞,咁多年,添哥係我喺電視台嘅伯樂,古天樂就係我喺電影圈嘅伯樂。」
《逃出生天》電影未上畫,緋聞先上演,有傳古天樂看中唐詩詠五官酷似舊愛黃𨥈瑩,特此欽點參演《逃》演情侶:「係古天樂向導演提議搵我,呢個係真,不過緋聞係假……我係嗰種多一事不如少一事嘅人,最怕做新聞女主角,不過慢慢都由唔慣到慣,反正係假,怕咩你哋講?」


《逃出生天》戲裏,是古天樂的未婚妻;戲外,被傳是古天樂的新歡,唐詩詠話:「好假!」。 


唐詩詠對上的劇集話題作,是《神探高倫布》喪小三「梅妹」:「添哥(李添勝)係我伯樂,次次都夠膽畀我試新嘢。」

接拍《鐵馬尋橋》同年,母親因為心臟病離世:「所以我拍劇時喊得特別投入,嗰年係我事業轉捩點。」《蘋果日報》圖片 

99年開始做𡃁模,二千年與余文樂、蔡卓妍合拍港台劇《 Y2K》,余文樂當年未搭上盧巧音前,與唐詩詠是一對。《忽然 1周》圖片 

10年獲得台慶夜「飛躍進步女演員」大獎,唐詩話獲獎作《鐵馬尋橋》監製李添勝是第一個不用她做「阿妹」的伯樂。《蘋果日報》圖片

生日,要留給……

話說 09年,唐母因為心臟病離世,事發前一點先兆也沒有。
突如其來失去母親,唐詩詠說,讓自己一夜之間成長、也在一夜之間看清楚人生的目標:不是最佳女主角、亦並非最佳男朋友,要的,就是一個完整的家,僅此而已。
「哥哥結咗婚、阿嫂又有咗 BB, 11月就生得,爹哋亦都返咗香港,咁多年,啱啱過嘅中秋,最有家嘅味道……細細個,爸爸就同媽咪分開,爹哋喺大陸做生意、媽咪周圍走傾保險,小時候嘅記憶,永遠得我同阿哥。到出嚟做嘢,我要搵食、媽咪又要搵食,好唔容易,會喺工作同工作之間攝個 break、見個面,有時實在夾唔啱,就惟有同大家講:咁下次先啦……

 

其實做人未必有下次,所以我覺得個天送咗個最好嘅安排畀我,就係喺媽咪最後嗰幾個月,我唔使開工、媽咪又要日日覆診,每日由我揸車,由九龍塘送佢去香港仔睇醫生,𠵱家諗番,嗰幾個月,得我同媽咪,嗰一刻寧靜嘅車程,就係我最幸福嘅日子。喪親,有啲人可能好快回復, sorry,我唔得,無謂太唔專業失控,我到𠵱家都冇辦法接母親節騷; fans咁多年都想幫我搞生日會,我都唔可以喺正日滿足佢哋,嗰日太特別,一個人我會易過啲;媽咪話自己喺鄉下福州係千金小姐,我一直都唔信,直到佢葬禮嚟咗好多親戚,我先至知佢原來唔係吹水……所以咁多年,我都冇辦法再睇《 Big Fish》(大魚奇緣),我諗因為我放唔低,所以媽咪都唔捨得去投胎,呢幾年我覺得佢一直喺身邊冇走過……佢以前好鍾意跟住我開工,我𠵱家就擺咗佢張相喺銀包,去到邊都畀佢跟住我。
以前佢好鍾意挑剔我,話我髮型有問題、話我做戲鍾意皺眉,好煩㗎……但係𠵱家真係好想有個人煩住我,做完戲好想知:唔知媽咪睇完,又有咩想哦我呢?」

時間、人物、地點……

唐詩詠說,母親去世的時候還把自己當小女孩,怕她吃不飽、穿不暖、被人欺:「佢同好多人都擔心錯,我同媽咪一模一樣,外表柔弱、唔多出聲,其實 tough喺入邊,絕對唔係易恰!」
說得對,「易恰」無疑就是唐詩詠的性格和經歷神髓,前男友崔建邦一而再再而三犯下了天下男人會犯的錯,唐詩詠還是守在身邊。甚麼「不捨不棄」、甚麼「不論貧富」,這些總是與唐詩詠畫等號的形容詞,她說是追劇觀眾的一廂情願,她說「邦女郎」亦有落畫的一天。
「我明,咁多年我都係得佢一個,大家唔多唔少都抱住個追劇心態……但係太多嘢係別人強加落去,真正屬於我哋兩個嘅嘢已經太少。其實兩個人嘅事,外人會知咩?其實我係唔係真係咁柔弱?唔係囉……會唔會再做番情侶,我唔敢講。可以講嘅係,今年我 32歲,嗰個啱嘅人、啱嘅時機仲未喺我身邊出現。就算喺,我都唔希望喺𠵱家。最終,我都係想要一個完整嘅屋企,畀我嘅小朋友自己細個最缺乏嘅關愛,到我結婚生仔,一定就會徹底同呢行講 bye bye,所以,唔該, Mr. Right唔好出現住,我仲想為自己努力多幾年先!」


05年做《 K100》主持與崔建邦撻着,多年來男方爛滾、醉駕又打女人,都有唐詩詠在身邊:「不離不棄係外人講,其實我哋兩個嘅嘢你哋永遠唔會知。」 

唐詩詠一向專一少緋聞,是宅男及父母輩最愛女朋友人選,曾經被傳被陳宇琛力追,更深得陳父石修歡心。《蘋果日報》圖片

潛力股

新電影、新造型、新對手、新緋聞……站在面前的唐詩詠,確實有點脫胎換骨的意思,不再是那個混身上下電視味的人哋個妹。
外表柔弱,內裏堅定,全民都愛替她打抱不平……我左看右看,覺得唐詩詠很有大婆氣質,很適合做港版《犀利人妻》、 2013版《再見亦是老婆》。
韓劇拍極唔厭的題材、全人類最易投入的小三恰人妻橋段、《再見亦是老婆》播完 19年囉,無綫開劇、唐詩詠主演,我睇好係潛力神劇、我擔保會捧場喎!


撰文:朱小博
攝影:范仲良
化妝: Jessica Chan
髮型: Nick Lam( pi4.com.hk)
形象: Sarona Lo
服裝: EQ:IQ、 Karen Millen

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()