社交圈

不一樣的爸爸

正常家庭都是阿爸、阿媽加仔女,但遇着好似賭王有四個老婆,大劉又有兩頭家,父親節都唔知點分好。

呂麗君 霸正日

捲入澳門歐文龍貪污案的華人置業主席劉鑾雄,週一再次缺席聆訊,由呂麗君去旁聽。女友肯為他過大海,大劉當然亦識做,將聆訊前一日的父親節正日,俾咗呂麗君同佢一對仔女,一齊去福臨門慶祝,大劉仲罕有肉緊地拖實大女劉秀盈落車,囝囝就由展示住勝利微笑的呂麗君湊住出入。

甘比 讓賽

至於大劉另一女友甘比,只分到於父親節前一日慶祝。平日唧都唔笑的大劉,今次望住踢拖囡囡劉秀樺及赤腳囝囝時,竟嘴角向上微微笑,但問他任何問題,大劉當然繼續充耳不聞。

何猷啟 掛住老豆

天氣又熱又濕,父親節賭王留在三太家沒有外出,三太話:「外面咁熱!我自己下廚,佢鍾意食魚。」最開心是近年在美國讀書,甚少露面的廿二歲細仔猷啟能一起過節。他坦言長大了才更懂得愛爸爸,「細個會疑惑點解阿爸有時喺屋企,有時又唔見人?但自從他跌倒,我在美國讀書多咗牽掛,時不時都擔心、掛住佢,每次回家都特別開心。」

羅苡之 送驚喜

本週日,陳志健任客席導師的幼兒健身中心搞活動,羅苡之帶埋他的明星爹哋羅樂林去撐老公,雖然他們之前已經提早慶祝父親節,但羅苡之兩公婆偷偷帶了白酒送驚喜俾羅樂林,還即場畫了他的卡通樣,羅樂林除下眼鏡笑說:「你畫我個大眼袋!」飲住白酒的他甜在心頭說:「好開心,唔需要什麼禮物,最緊要個個都身體健康。」




撰文、攝影:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()