官恩娜難抵男友誘惑

剛加盟華納的官恩娜(Ella)即獲公司力捧,早前斥資30多萬元赴台拍攝方大同作曲的新歌《So In Love》MV,還邀得「金曲獎最佳音樂錄影帶導演獎」的陳映之任導演,Ella在MV中換了多套靚衫,難怪她笑說:「換到頭暈!」她又說:「知道公司用好多錢,我個人比較正面,呢個係正面壓力。(穩坐一姐地位?)呢個唔敢諗,要再努力啲。(有冇畀新歌男友聽?)有。」但她表示近日要少見男友:「依家開始Keep Fit,但佢成日攞嘢食引誘我!」

咁大個泳池布景,就知公司有多器重Ella!

有鼻敏感的Ella與羽毛同眠,幸而沒發作。

 官恩娜一姐本色導演體貼

官恩娜(Ella)早前飛往台灣拍攝加盟華納頭炮新歌《So In Love》MV,唱片公司特別重金禮聘獲「金曲獎最佳音樂錄影帶導演獎」的陳映之操刀,導演為配合歌曲而搭建七彩泳池,由於Ella有鼻敏感,體貼的導演免Ella因吸太多羽毛搞到眼腫,拍攝一個鏡頭即停機讓她休息。對於獲唱片公司斥巨資拍MV,Ella坦言感壓力,即被取笑成功穩坐華納一姐地位,Ella說:「呢個唔敢諗。」



官恩娜與台灣導演陳映之合作愉快。

有傳其合約中列明會舉行紅館演唱會,Ella說:「傾合作時呢個係大家嘅目標。」又透露有將新歌給外籍醫生男友聽,正在keep fit的Ella埋怨男友說:「佢不停攞美食引誘我,所以呢排都唔好見佢咁多。」


官恩娜專程飛往台灣,瞓身拍轉會後首個MV。

 

官恩娜撻生魚

 


【大陣仗拍MV】

 

甜姐兒官恩娜加盟華納唱片,獲公司力捧,日前安排咗佢去台灣拍攝頭炮歌曲《So In Love》MV,唱片公司仲落足本,除咗請攞過金曲獎最佳導演嘅陳映之執導外,又喺現場搭景,加埋book酒店,足足用咗六位數字。一入廠官恩娜見到泳池同床都嚇咗一跳,佢話:「MV有一幕我要撻落張床褥,風機就吹起羽毛,我初初都好擔心鼻敏感發作引致眼腫,好彩導演畀時間我休息。」

 

 

 

俾男友谷肥

 

官恩娜又話有男友唱情歌特別易投入,但男友之前成日引佢食嘢,因為要keep fit,都唔敢見佢。問官恩娜𠵱家係咪做華納一姐?佢即刻話:「嘩,呢個唔敢講。」有傳佢簽約時包埋可以喺紅館開騷?佢話:「大家有傾以呢個為目標,但唔喺合約度嘅。」

 


【瞓床褥吸羽毛】

 


【猛料導演幫拖】

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()