FACEweekly
「 GIN」性情  Gin Lee
去過台灣《超級偶像》及香港《超級巨聲 2》表演,唱得夠勁始冒人氣,由馬來西亞衝入香港,華裔女歌手 Gin Lee(李幸倪)上年一首〈今天終於一人回家〉人人識哼幾句!
今 8月推出新碟,先翻唱經典男神陳百強的〈偏偏喜歡你〉,但唱得以外,究竟你仲認識 Gin Lee有幾多?
今日一於由她親自講自己在香港生活近 3年的喜、怒、哀、樂。

喜 短跑練耐力

早前 Gin就同朋友行西貢,仲話好多地方都想 explore,有次試過自己搭港鐵去沙田睇吓有乜好行。
中學係 100米短跑代表,每朝 8點跑樓梯、負重訓練到夜晚 8點,除了體力更磨練意志力,加上唔輸得精神造就任何事也不要放棄,就好似唱歌咁,唔可以因一時睇唔到成績而放棄。不過跑得太勁而神經勞損被迫放棄,𠵱家放假就會約朋友行吓山;又或者屋企做 resistance bands橡筋訓練,出一身汗好舒服!
怒 最留戀馬來咖喱
我一肚餓就會忟憎,但又唔可以係咁食,會肥㗎嘛!所以我 keep住一日多餐, 2個鐘食一次,不過屋企人由細到大都教落要食得乾淨同健康,縱使「掃街」好吸引都未試過。自己係馬來人,好鍾意食咖喱,但香港的印度咖喱都偏甜,好在媽咪一年會來兩次,每次我都嗲佢煮馬來西亞咖喱畀我,連埋椰漿飯食,超 sweet!

Gin除左最鍾意食媽咪整的馬來西亞咖喱,更鍾意飲港式奶茶,不過又愛又恨,因為腸胃一掂奶即肚瀉。

哀 睇愛情戲必喊
香港除了行山,有時間就會去睇戲,不過有個弱點,就係睇愛情片都喊,最近睇《大亨小傳》,因為戲中 Gatsby( Leonardo DiCaprio飾)為見舊情人在所不計,喊死!另外一套係法國片《愛》,講一對老夫妻因病痛也不願離棄對方,喊足成場!講到喊之經典,必數發哥套'89《阿郎的故事》,計過睇足廿次,喊足廿次!

 

Gin之前睇《大亨小傳》喊,仲要自拍自己喊樣,學晒香港女生喊都要自拍,夠地道喎。



樂 行得慢都要唱
冇一個行業唔辛苦,但在職業上找到自己鍾意是福氣。在香港樂壇,要突圍好多時也要靠唱歌以外的,好在公司知道我在行唱,冇安排我去好多 event、拍戲咁。我情願自己條路行得慢啲,都唔想唔唱歌!所以現在可以喺香港推出第 3隻大碟,真係一個 blessing,來臨最想就係出國語碟,始終係母語嘛!

撰文:陳家豪
攝影:吳偉業
化妝: Krisie Wong
髮型: Eve Chiu@Queen's Private i Salon
服裝: 2%、 Dearbell

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()