白健恩追債變接客

白健恩之前憑無綫劇《法網狙擊》姦高海寧而人氣急升,不過近排有雜誌話佢喺一個同志網站,用香港先生身份兜客,明碼實價話一對一收費$55,000,8人團就每位收費$35,000。
噚日白健恩專登到灣仔會展見記者,話係畀朋友整蠱,佢話:「嗰日約咗個爭我錢嘅朋友去天水圍飲嘢,不過朋友甩咗底,之後有記者出現,唔知係咪我追還錢追得太緊。」雖然佢強調鍾意女人,但成件事佢講到一嚿嚿,有唔少疑團。
撰文:馮仁昭

白健恩澄清冇接客

白健恩昨日原定出席Ted Baker活動,但活動因落雨而取消,但小白急於澄清日前被指有不道德交易的報道,故改地點親述事件。他指當日約了朋友見面,但對方沒出現,更聯絡不到。他說:「件事好嚴重,從來冇做過亦唔會咁做,咁講我好影響形象或工作,所以要第一時間出嚟講。(工作有影響?)好彩冇,啲客、朋友都好信我。」小白又指三年前於酒吧認識該朋友,當時對方曾輕佻問他有否興趣接客,他已一口拒絕,並稱對此事保留法律追究權利。



白健恩

白健恩拒絕接客

白健恩被傳做不道德的交易,昨晚他原定出席Ted Baker活動解畫,可惜活動因天雨取消,但他昨晚現身會展時,急忙澄清:「件事好嚴重,我從來都冇做亦唔會咁做,件事對我形象或工作好大影響,好擔心,要第一時間出嚟講。」

他又表示相約他見面的朋友是三年前在酒吧認識,當時對方曾輕佻問他有否興趣接客,他亦已一口拒絕。

白健恩

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()