保鮮邱月清年底復出唔多慣

亞視昨日在影視展上啟動第25屆《ATV亞洲小姐競選》,除應屆亞姐陳彥蓉、齊真晨外,還有1987年冠軍邱月清撐場。邱月清雖息影多年,但保養得宜,狀態甚好,她坦言面對傳媒有點害怕:「都有啲唔適應,估唔到咁快就25屆。(復出拍劇?)要睇時間就唔就到,好似年底有套劇預咗我,都驚會辛苦。」



邱月清

同場的宮雪花穿上婚紗一樣的晚裝谷出5吋深坑搶鏡,她說:「呢套係我15年前參加亞姐嘅自選晚裝嚟,依家都仲啱身。」

邱月清年底復出

1987年的第3屆亞姐冠軍邱月清,昨日力撐新一屆亞姐競選的啟動儀式,雖然久未於幕前演出,但依然保養得宜,她笑說:「估唔到咁快就第25屆!(復出拍劇?)要睇時間就唔就到,好似年底有套劇預咗我,但驚會辛苦。」

邱月清

邱月清有望復出


■邱月清(左)和宮雪花瞓身為搞足一年的亞姐競選宣傳。

亞視執行董事盛品儒昨率領亞姐陳彥蓉、齊真晨、宮雪花與及1987年冠軍邱月清等,為大搞足一年、將踏入25周年的《ATV亞洲小姐競選》宣傳,花姨以驚嚇的婚紗look示人,她稱婚紗是15年前參選的自選晚裝。久違的邱月清坦言不習慣面對鏡頭,問到她會否復出?她說:「將來嘅嘢真係唔知,不過如果真係有安排嘅話,希望係拍劇。」
採訪:卓寶花
攝影:陳順禎

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()