Janice ManCHANEL Rouge Coco#48 Sentiment$260( on model's lips)牛仔布綴珍珠腰帶tube dress$36,900珍珠吊飾手鏈各$20,600all CHANEL 

cover face

Janice Man 買得起

人人都話, 80後男女,貪靚愛名牌,做事只顧眼前,做人沒方向;成年人似乎愛把自身怨氣發洩在年輕人身上。
身為一份子,我梗反對到底,同年代、三分親, Janice Man親身力挺,更以自己言行作反證。
買名牌、揸名車,可以保值啊!這也算是識諗吧!
目前,更拼命賺錢儲錢買磚頭,不為自己,也為家人,就算要對住死屍演戲,照做。
購物如做人,目標明確,哪怕別人總盯着其私生活不放,自己事業,自己負責,誰再敢說 80後半句壞話?
事業上,雖未有爆破點,但我相信,她可以厚積薄發,到時候,想買乜都得啦!

Profile
 

文詠珊
出生日期: 1988年 12月 29日(山羊座)
出生地:香港
學歷:中五畢業
身高: 5呎 3吋
體重: 98磅
語言:廣東話、英語及普通話。
簡歷: 14歲,兼職模特兒。 3年後,夥拍 Angelababy以孖妹形象拍廣告走紅。
09年,簽約黎明旗下 A Music,現主力拍電影。
主要作品:《為你鍾情》( 10),《報應》、《 Laughing Gor之潛罪犯》( 11),《大追捕》、《熱愛島》( 12)。
微博: http://weibo.com/janiceman 


我好理性
 


Janice ManCHANEL Rouge Coco#19 Gabrielle$260( on model's lips)紅藍色格仔長袖上衣$29,100黑白格仔 tweed吊帶短裙$33,900both CHANEL 

14歲做𡃁模, Janice坦言自己天生貪靚,享受做焦點,今日,有名氣,賺到錢,更用心打扮得靚上加靚。
準時到達,一入門口,我見到她那個新鮮出爐的螢光粉紅色 Boy Chanel手袋,燦眼到呢!
「我係品牌小粉絲,中學一畢業就用自己做 model賺的錢,買了人生第一個 Chanel 2.55,當時來講,真係好大一筆投資!」
為證愛無涯,由手袋、銀包、平底鞋,無不掛着香奈兒嘜頭,我毫無疑問認為她誓死效忠「 double C」,誰不知,轉個頭又見雜誌刊登伊人挽住愛馬仕 Birkin,會否成熟咗啲呢?「唔係好成熟啫!我覺得好靚。
「揀焦糖色配金色釦,易襯,款式長青,可保值!
「第一個 Birkin是託朋友去巴黎買,大概一層樓首期的十幾份之一,我考慮好耐至買!」

 


94年天生貪靚,細細個已識長鏈襯黑超,夠專業。 

年紀輕輕已名牌滿身,難怪妹妹仔、中女甚至阿太,大部份雌性動物都羨慕埋一份啦!
「喜歡大袋,有安全感。」
手袋之外,還有衣衫鞋履以至座駕也需投資,開支豈非很大?「穿衣盡量簡單,來去幾套,袋及鞋最捨得。」
講得輕鬆,我倒覺得,賺錢容易,物質佔據,好易失控,但 Janice購物哲學:一係唔買,一買就要值回票價。「我唔鍾意 shopping減壓,購物好理性。
「我每買一樣東西,都有認真想過度過,唔想只用得幾次,盞浪費,用完又會好好收藏。」
現在,家中超過一百對鞋置於鞋帽間,「自細希望有鞋帽間,依家總算得償所願!」


唔會想太多
 


10年《為你鍾情》中首次以懷舊造型談情。 

購物時, Janice一副左度右度小女人姿態,講到做人,外表柔弱的她,處事爽快,分分鐘比你我更硬淨。
「自細性格好男仔,鍾意話事,連細佬升學就業都要先問過我,從來不需要別人特別照顧。」拍攝時,她也一副主人家姿態,哪一套衫襯哪一種顏色唇膏,效果如何,甫士如何,通通自主,助手也唔敢過問。
獨立、自主,好有大家姐風範。
「依家我唔可以坐公共交通工具,又沒司機,自己揸車代步,更多時候載住屋企人周圍去,唔麻煩啊!我好鍾意揸車,心情唔好,一個人四出兜風,有一種好獨立感覺。」
獨立唔係得個講字,大半年前,去雲南拍一齣恐怖懸疑電影,這段日子,充份表現出其大無畏精神。

 


12年去年馬爾代夫度假,盡情鬆一鬆。 

「故事講我係遺體化妝師,拍攝時,一半時間留在殯儀館停屍間,日日對住屍體。
「頭一兩日,當我一個人在酒店房休息,有啲驚,但之後日日早出晚歸,又要背劇本,累到透支,根本沒時間想太多,一上床,馬上睡着!」娓娓道來,仿如別人經歷,俾着其他女人,可能已驚到呱呱叫。
近兩年,個人作品不算多,香港講求人氣,少曝光,多蝕底,未來日子, Janice又有甚麼新計劃?
「下個月拍內地電影,目前,主要拍廣告、影雜誌、出 event。
「我唔會想太多,寧願好好享受每項工作,目標明確,心情輕鬆得多;「這是山羊座的最大優點。」


沒適合人選
 


Janice ManCHANEL Rouge Coco Shine#44 Sari d'eau$260( on model's lips)紅併深藍間長袖 bodice$5,400白色皮帶$4,300深藍色綴拉鏈及膝半截裙$7,800綠色搭帶高踭涼鞋$7,300all Michael Kors 

對於事事講求實際的山羊座,工作以外,下一個目標,會是結婚嗎?
Janice乾笑兩聲,「雖然好多朋友結咗婚,自己未諗,根本未出現一個人,令我有結婚衝動。
「對於沒把握的事,我唔會多想。」
從前認識她,總是喋喋不休談個不亦樂乎,現在,嘴巴收歛了,我覺得有點沉重,「細個時,成日講感情,會 plan 28歲結婚, 30歲生 BB諸如此類;「人大了,想法會變,身邊還沒有適合人選,點結婚啫?!」後生細女沒男友呵護,等於壯士斷臂,好淒涼噃!「睇人拍拖、戥人開心囉!」
來自美滿家庭的她,對婚姻一直充滿憧憬,刻下,事業固然重要,除此之外, 25歲了,渴望有個家嗎?「我好想!

 


Janice ManCHANEL Rouge Coco Shine#80 Suspense$260( on model's lips)啡色 see-through針織上衣$6,500黑色羊仔皮 bra top$14,150both LoeweCHANEL PREMIÈ RE 18K黃金錶帶腕錶$195,500 CHANEL黑色綴金色窩釘皮手帶stylist's own 

「但生 BB真係未諗過,我估對方一定要同我好夾,一凹一凸,完全理解我,兼且包容我藝人身份,至能成事;「我的身份,某程度上會令大家失去私隱。」
前男友為圈外人,未來日子,會否認識圈內人拍拖?「相互了解,同行與否,唔重要。」
拍拖處於被動位置,拍戲亦然,那麼,實際的她,有想過新部署嗎?
「開餐廳、開時裝店,我鍾意煮嘢食,又鍾意扮靚,任何一個範疇都可以吧!
「賣衫的話,親自飛去外國入貨,店內兼售二手衫,本身好多衫著過一次之嘛!嚴格來講,只著過幾粒鐘,好浪費。
「又或者,開蛋糕店、按摩店……你睇,我計劃多多,點會靜下來?」
煞食外表,滿腹大計,何憂嫁呢?


後記
 


Janice ManCHANEL Rouge Coco Shine#79 Saga$260( on model's lips)黑色綴水晶手鈪(均未定價) both CHANEL黑白色波點雪紡併喱士吊帶裙$61,500黑白色波點絲絹長褲$6,600both Haider Ackermann from Lane Crawford黑色絹料高踭鞋$10,699 Charlotte Olympia from I.T 

回想起,半年前的 Janice仍大談買樓經,重提舊事,她嫣然一笑,「邊有咁易?
「我一直密切跟進樓市,依家唔係入市時機。」
我笑她,一派專業投資口吻。
「其實,中學畢業起,屋企一直幫我購買投資產品,都有回報,但股票真係唔再買,之前,個半月拍戲,根本冇時間睇住,結果坐艇,好慘痛。」
投資小挫,令她用錢更謹慎,做人如投資,穩中求勝,真係好山羊座性格。


Shop List
 

CHANEL中環太子大廈 G18號鋪 2810 0978
CHANEL BEAUTÉ銅鑼灣希慎廣場 106-107號鋪 2810 1083
I.T銅鑼灣希慎道 1號 2890 7012
Lane Crawford中環國際金融中心 3樓 2118 7683
Loewe中環置地廣場 B29-30號鋪 2522 0996
Michael Kors尖沙咀半島酒店地下 W2號鋪 2366 2301


撰文: Nicola Lai
形象:黃健華
攝影:郭賢興 
化妝: Do Do Au Yeung
髮型: Zap Tang@Xenter
鳴謝: CHANEL BEAUTÉ

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()