港大牙科 Yr.1麥穎珩( Bella)21歲的 Bella為了報讀牙科,特意退學做半年護士再重報考港大牙科,「雖然我知牙科要讀 6年,不過如果肯定自己係鍾意呢科嘅,時間唔係問題,我仲諗住畢業後讀埋牙科碩士,做個專業的牙醫!」 

U花 U草

轉科讀牙醫 許廷鏗師妹 瑞典留學開竅

香港學生為得大學學位,狂咪書是指定動作,甚至誇張到一星期補足 5日習,個個操到頭昏腦脹。
入到心水大學及科目當然可喜,即使派得「水泡科」,學生都會「是但」照讀,不過曾經到瑞典哥德堡留學的麥穎珩( Bella),就深被當地「以興趣行先」的讀書風氣打動,即使去年成功考入港大社會科學系,仍毅然做半年全職牙科護士,才重考心儀的港大牙科。 Bella自信地說:「因為怕失敗而留喺社會科學系,我唔甘心!」

 


別以為這位準牙醫畢業後會留在診所睇病,「我最想去第三世界睇症,嗰度環境較差,好需要幫助,而且當地牙齒的質素一定比較差,去到會見多啲唔同嘅 case,學到唔同嘅嘢!」 

兩年前, Bella父母到瑞典做海產加工生意,原讀名校瑪利諾修院的 Bella,放棄留港考高考,跟家人到全球快樂指數第 7的瑞典讀高中,亦從此改變了她的讀書心態。「以前讀瑪利諾只識努力咪書,到咗瑞典,讀書輕鬆得多,一個學期只有一次測驗同考試,功課又冇香港咁多,而且當地生活步伐又慢,冬天放假就去滑雪,夏天就去摘士多啤梨,好寫意, quality of life其實都好重要!!」
隨家人回港, Bella亦帶着 IB(國際預科證書課程) 41分成績( 45滿分),考入港大社會科學系,但讀了半年便放棄學位,「喺瑞典時,朋友分享咗喺尼泊爾做牙醫經驗,覺得𠵱科先係我夢想,所以讀了半年 Social Science就退學,出去搵做牙科護士,跟牙醫學嘢!」夠膽為夢想退學,跟瑞典文化有關,「大部分瑞典同學,高中畢業唔會即時報大學,佢哋會騰出一年空檔( Gap Year)去搵工作,認清自己興趣,先至再報心儀科目!」

大學教授:太冒險


一談起瑞典便滔滔不絕的 Bella大讚當地生活夠放鬆,「嗰邊空氣好又舒服, weekend同朋友曬吓太陽又一日,唔似得香港淨係行街唱 K!」咁凍都有太陽曬? 

「記得啱啱做牙醫護士頭幾日,我拎住個儀器問醫生呢個咩嚟,點知我唔小心㩒咗個掣,支嘢就噴到我同醫生成面都係水!又試過幫客人吸口水,又吸到客人條脷,諗起都勁尷尬!嗰陣做護士好忙,消毒儀器、聽電話預約、又要遞儀器俾醫生,一腳踢。」雖然辛苦,但半年的全職牙醫護士,令 Bella更加熱愛牙科,不過當港大牙科面試時,教授就覺得 Bella決定好冒險,「面試時教授知道我個故事,話我咁做太冒險,可能連港大學位都冇埋。但如果因為怕失敗而留喺社會科學系,我唔甘心!真係考唔到港大牙科,咪去外國讀。」有家底有見識,怕咩?

 

畢業似選美
雖然 Bella只在瑞典留學兩年,但她和寄宿家庭的「父母」感情非常要好,「 host family嘅『父母』,教我瑞典文同煮瑞典菜,而高中畢業禮當日唔會着傳統畢業袍,女仔着白色裙,又有花收又舉牌,仲成家人同我一齊慶祝,好開心!」

 

好學的 Bella沒有與已移民到瑞典的二家姐同住,她選擇了在寄宿家庭生活:「我想學好瑞典語,如果同家姐住,我諗會講中文同依賴佢, host family嘅『父母』雖然識英文,但係佢哋會用瑞典語同我溝通,加上我有睇書自學,𠵱家簡單嘅對答都冇問題!」

 

U花 U草:只要是各大專界的靚仔靚女,《 FACE》就會介紹給大家認識。


撰文:葉浩婷
攝影:何榮亮
化妝: Wing@Wing L image
形象: Bryan@the Flaming
服裝: Bershka
鳴謝: Go Dutch Cafe

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()