Beauty Hunt

影帝教路 新念慈菴妹張敏潔

影帝劉青雲最近頻頻拍廣告,最新的「京都念慈菴積熱清」電視廣告中,有一位清純女主角,是新晉模特兒 Kit(張敏潔),首次拍廣告便可以扮咀青雲,好鬼幸福!
Kit入行一年多,已攞過兩次 model大賽冠軍,最近珠寶界舉辦的珠寶小姐選舉,她亦已打入 10強準備迎戰決賽。雖然是冠軍級人馬,但她卻冇興趣選港姐,要俾班師奶評頭品足,未必個個頂得順嘅!

 

Kit去年參選銅鑼灣地帶模特兒比賽奪得冠軍,簽約成為 Primo旗下模特兒, 22歲女,今年更與劉青雲在廣告中演情侶, Kit話事前已好緊張,幸好正式拍攝時,青雲主動幫她入戲。 Kit說:「青雲好 nice㗎!記得第一個鏡頭係佢攞走我塊薯片,本來佢冇對白嘅,但可能見我緊張,佢就開口:『咁熱氣仲食薯片?』然後搶走塊薯片,真係好好囉,可以帶我入個感覺度,令我表情同眼神都交到反應。」
另一場戲講 Kit要瞌埋眼𠌥身扮錫青雲:「我同佢講如果我𠌥前得滯,你記得向後番少少,跟住佢話:『我唔會做啲咁衰嘅嘢嘅!』同我講笑囉,真係好 nice㗎!」

 

Kit話一直好欣賞劉青雲,仲講得出影帝有幾勁:「佢喺《神探》同《消失的子彈》都係代入受害人嘅角色去思考,而佢又可以演繹得好唔同,所以好鍾意佢!」


 

Kit(左)與傅嘉莉(右)同屬 Primo公司 model,上週三( 13日)一齊出席蘭桂坊活動,但 Kit未想好似師姐咁入電視台工作。

張敏潔( Kit) Profile

年齡: 22
身高: 166cm
fb專頁: Kit Cheung張敏潔(粉絲人數 2,622人)
微博:張敏潔 Kit(粉絲人數 53人)
Instagram: kitcheunginstagram(粉絲人數 152人)

選港姐 no way

Kit說起劉青雲時有點怕醜,但說到自己參加珠寶小姐選美則信心十足:「之前喺化妝品公司做暑期工,參加咗個品牌選美,攞咗最上鏡小姐、網上投票同埋總冠軍,上年選銅鑼灣地帶 model比賽都攞咗冠軍!我參加係想攞多啲做 model嘅經驗,將來發展有幫助。」
珠寶小姐是她參選以來最大型的比賽,自然有壓力,她說:「事前休息多啲,做多啲 facial、跑步做運動減壓囉。」問到她會否選港姐,她卻耍手擰頭:「覺得自己未去到嗰個階段,相信壓力會好大囉,始終𠵱家好享受自己嘅生活,唔想冇晒自由,同埋我鍾意做模特兒多啲!」唔想入大染缸,真係幾難得!


今屆香港珠寶小姐將於本月 28日誕生, Kit(小圖)說能入選 10強已感到有壓力,能否三連冠就要靠大家上網投票咁話。 

兩年前 Kit參加銅鑼灣地帶選美比賽奪得冠軍,當時她只是 freelance模特兒,一副𡃁妹格。 

採訪、撰文:何志衡
攝影:范仲良
化妝、髮型: Kathy Mak
形象: Bryan@the Flaming
服裝: snidel

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()