24歲  Near上週六( 16日) Near在深水埗港鐵站外派傳單,他稱 8年冇開電視,「用咗做電腦 mon,我咁鍾意林保怡都冇睇《天與地》啦!」 

搜尋氣

罷睇 TVB 熄電視發起人:阿叻係懦夫!

阿叻靠香港觀眾養大,卻睇死香港人唔敢熄電視,早前聲稱如果週二台慶收視得番 2、 3點,便由電視城跪返屋企甚至去死,更嘲諷網民係「妄民」,態度囂張,激嬲網民發起熄機賀台慶及呼籲 800個收視調查戶熄機等行動,群情洶湧。
現職地盤文員的 Near( 24歲),除咗力撐熄機更發起派傳單活動,呼籲市民熄電視,有 500多名網友參與支持; Near連日來親身到深水埗、荃灣、元朗等地區派傳單,雖然預咗阿叻唔使跪回家,但他坦言:「唔反擊只會繼續被人睇死!」

 


Near到深水�要求食肆在店內張貼傳單,得到十多間食肆支持,但有些食肆則表示要問過老闆才張貼。 

阿叻嘅言論係導火線,佢係代表咗一班人,同佢一樣思想嘅人,可以話蔑視緊我哋,覺得我哋冇可能做到(熄電視),我係嬲點解我哋真係做唔到呢!我自己出錢印傳單,雖然都知收視唔會跌到 2、 3點,但最起碼要多啲人知,有人輕視我哋到咗呢個地步,今日唔做啲嘢,永遠俾人睇死。
阿叻係一個懦夫,又要威又要戴頭盔,你問我如果見到佢會同佢講乜?佢根本唔值得我同佢講嘢,同佢講乜都唔會明㗎啦!阿叻、成龍、溫兆倫都係香港觀眾養大,要搵大陸錢無可厚非,但出賣良心梗係有問題啦!
得 800個人代表晒全港收視係好無奈,遲啲多啲免費電視牌,好應該再增加,最起碼香港人口十分之一啦。之前 HKTV冇得發牌我已經好嬲,等於政府已經決定埋我哋嘅生活狀況喇,我唔會話香港𠵱家好封閉,但長此落去一定會囉!
我真正關心時事係反國民教育嗰陣,因為有黃之鋒,佢係英雄,吸引到我去注意件事,我唔可以話學到佢咁,但都想做番啲嘢,就算喺網上有幾多 like都只係數字,政府根本漠視你呢個數字!呢個係我最大嘅感受,所以要走出街呼籲囉。

吹雞派傳單

Near最近在 facebook呼籲網民一起派傳單,一呼百應, 4日內已有 500多人表示參加。

拍片反擊

阿叻陳百祥囂張挑機首日, Near已嬲爆拍片上 YouTube,呼籲市民台慶夜熄電視。


採訪、撰文:何志衡 
攝影:周凱瑩

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()