高皓正獨家爆顯靈神蹟

高皓正早前因在facebook發表「婚前性行為」及「自瀆論」,遭網民揶揄他為「高主教」,連卓韻芝亦寸爆他「奉主之名自瀆」,火藥味十足!

不過他一於少理,日前再在facebook自爆曾到一名女藝人的家驅魔,既惹來全城猜測女事主身份外,網友再炮轟他「老作」及質疑其資格,但無懼抨擊的他既大方向本刊細述驅魔過程,更講述一件跟周永恒一起經歷的神蹟。

除了跟本刊細說驅鬼事件,高皓正更講述與周永恒祈禱時一起遇過的神蹟。

他與周永恒一起祈禱時曾看見手機中麵包店的異象,令他驚歎。

高皓正的左右手均戴上跟信仰有關的戒指。

叔叔冇入屋

高皓正日前憶述某夜凌晨,被急召到一位女藝人家驅魔,皆因其兩歲女兒經常看見一位「叔叔」在家中出現,其丈夫更受「叔叔」唆擺而兩度自殺。

他對本刊表示時說:「嗰個女藝人冇宗教信仰,但屋內有好多風水布局,我哋入屋後即叫佢哋掉晒啲擺設,然後我哋喺四周抹以色列油同禱告。個細路女之後即刻變得開心活潑,仲畀我抱抱!第二日佢仲話之前個『叔叔』只係企喺露台,冇再入屋。」

對於網友質疑他有何能力驅鬼,甚至有牧師斥他「魔、鬼不分」,自稱非首次驅魔的他說:「驅魔係講信心,就算牧師都係靠神嘅能力,聖經上都有寫,所有信徒只要『奉主耶穌之名』都可以驅魔。

「我哋抹油並唔係法器,抹油好普遍。有啲弟兄姊妹本身受黑暗勢力影響,去聚會時會feel到『有啲嘢』想走,祈禱時又好似有外力阻止佢咁,都會搵牧師幫手咁樣驅魔。」

曾有「中大謝霆鋒」之稱的他,亦被指貌似龍心,在其微博上也有跟龍心相似的照片。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()