朱智勳於《五指咒鳴曲》中扮演天才鋼琴家,為演得神似,開拍前 3個月朱智勳專誠搵鋼琴老師學琴,仲狂煲韓國鋼琴家 Yiruma的 DVD,學鋼琴家嘅表情同神髓。咁有 heart,抵佢翻 hit嘅! 

韓面

爭產自作孽

復活節過後又到清明節,大把假期,對於一班煲劇韓迷來講,當然最關心 2013春季有乜韓劇值得煲。
本週一於無綫 J2台播放的《五指咒鳴曲》,由憑住韓劇《宮》走紅的俊男朱智勳搭新紮玉女陳世妍夠新鮮,今次《五》劇唔玩時空穿梭橋,講天才鋼琴家與同父異母的細佬爭產,仲爭埋女,劇情有血有肉,真係驚爭爭吓發生倫常血案啫!

 


06年朱智勳拍住韓劇天后尹恩惠參演《宮》,扮演王太子及王太子妃,當時觀眾大讚 2人外形好鬼襯。該劇收視曾高達 28.8﹪,朱智勳亦憑此劇一炮而紅。 

韓劇繼續狂熱,於 4月 1日在無綫 J2台開播的韓劇《五指咒鳴曲》,講述朱智勳飾演的天才鋼琴家志浩,為跟同父異母細佬仁河(池昌旭飾)爭奪樂器銷售集團繼承人一位一直明爭暗鬥,其間仁河親生阿媽從中挑撥,更陷害志浩為殺人犯,而不甘被屈的志浩誓要展開一場復仇戰。

恩靜被飛出局


09年,朱智勳因吸毒被判緩刑 1年、 120小時社會服務令及罰款 2萬港元,算係輕判。出庭期間朱智勳就擔心到神情呆滯。 

《五指咒鳴曲》一劇,其實已於上年 8月於韓國播放,開拍期間卻一波三折,原本《五》劇一早搵咗 T-ara隊員恩靜(《 Dream High》劇中秀智跟班)擔任女主角,飾演劇中朱智勳的女朋友多美一角,但首次擔正做女一的恩靜點都估唔到途中因發生 T-ara有隊員欺凌隊友花英事件,電視台為怕恩靜嚇走廣告商,最後決定飛她出局,之後多美一角由新紮玉女陳世妍頂上做女主角。

男一曾吸毒


《五》劇開拍時, T-ara隊員恩靜曾孖住男主角朱智勳一齊出席該劇宣傳活動,但之後因 T-ara隊員涉嫌發生欺凌隊友花英事件,最後恩靜被飛出該劇。 

男主角朱智勳的負面新聞同樣一籮籮, 06年憑《宮》一劇走紅的朱智勳,原本大有前途,可惜 09年因涉嫌於同事屋企吸食 fing頭丸及 K仔而被起訴,最後被判緩刑 1年兼履行 120小時社會服務令,再加罰款 2萬港元,雖然唔使坐監算係執番身彩,但事業就沉到落谷底,好彩上年復出拍《五指咒鳴曲》翻 hit,該劇收視曾高達 15.3%,成績唔錯,終於洗走陣霉氣。

《五指咒鳴曲》

4月 1日起逢星期一至五
晚上 10點半於無綫 J2台播放

後母陰毒

朱智勳飾演嘅志浩,年少時已跟後母同哎吔細佬仁河一齊生活,後母表面上對志浩(右)非常好,其實經常設毒計陷害佢,等志浩長大後,更屈志浩係殺人犯,超陰毒。

兄弟擘面

由池昌旭(左)飾演嘅仁河,自細已極之妒忌朱智勳飾演嘅志浩(右), 2人除爭做樂器集團嘅接班人外,更同時愛上由陳世妍飾演嘅多美,從此誓不兩立。

純情摸錫

陳世妍飾演嘅多美,一直深愛志浩。戲中陳世妍同朱智勳亦有上演親熱戲,但全部點到即止。只係摸吓面、錫吓額頭同嘴,好鬼純情。


撰文:何家文

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()