為兩蚊鬧爆司機 「Never Mind小姐」超似陳淨心

兩年前有網上廣傳一段名為「為咗三蚊小巴私機要小心」的短片,片中就見一個年約三十多歲的女士,因為不滿要畀多三蚊而不理影響其他乘客而大鬧司機,搞到全車人鬧爆她才肯收口,不過事隔兩年,近日又有一名港女為咗一兩蚊而嘈到拆天,這段名為「憤怒港女為咗幾蚊喪X司機」開始時,就見一名戴黑框眼鏡貌似政界惡女陳淨心的女士在司機身後­,一邊舉起手提電話攝錄司機­,一邊喪鬧司機「我喺富榮­落o架,I Never Mind(我唔介意)呀!」、「我咪同你站頭站長講囉!係你自己講話做埋今晚唔X做o架!」和連珠發炮咁話:「做唔X做唔關我事吖,我係講緊嗰幾蚊o架咋!」據知這名「Never Mind小姐」因為入多了一兩元,被司機拒絕找續而發爛渣。雖然「Never Mind小姐」講到自己好啱咁,但短片瘋傳網絡後,網友就一面倒鬧爆她,更有唔少人話她和惡女陳淨心相似,懷疑惡女正是陳淨心。

「Never Mind小姐」講到自己好啱咁,但短片瘋傳網絡後,網友就一面倒鬧爆她,更有唔少人話她和惡女陳淨心相似,懷疑惡女正是陳淨心。

這名「Never Mind小姐」為咗不設找續而鬧爆小巴司機,期間仲要用手提電話攝錄司機­,真係野蠻到冇朋友呀!

被稱為「潮州辣妹」的愛護香港力量召集人陳淨心,同她的言論和綽號一樣同樣辣到爆!

為兩蚊鬧爆司機 「Never Mind小姐」超似陳淨心

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()