着住短褲嘅金剛同老死喺小腿紋咗大大個紋身,媽咪姐離幾條街都見到。 

媽咪姐

金剛麻甩本色

無綫《超級無敵獎門人》節目做足十年,近排再度添食,雖然一貫炒雜碎抄橋玩核突,不過勝在胡胡鬧鬧唔使用腦。結果唔使問,收視撼低晒所有黃金時段劇集,平均有成 27點咁高。
至於喺節目入面,俾獎門人志偉狂糟質嘅金剛,早排就俾人話去日本拍外景嗰陣,力追女神 Mandy Lieu。不過先唔講外形襯唔襯,早排媽咪姐見到金剛個麻甩樣,唔好話女神,普通女仔都未必接受到!

 

事緣媽咪姐前幾日行過銅鑼灣,見金剛同個朋友行街睇衫。二人同樣着短褲晒紋身,連食煙姿勢都合拍過人。不過邊行邊食煙已經神憎鬼厭,行行吓,金剛忽然𥄫到舖頭有個索 sales,睇得唔好嘥,仲嗌埋朋友一齊喪׮


金剛見到個紮馬尾嘅索 sales,唔單止回頭喪𥄫,仲叫埋肥仔一齊睇,果然係好兄弟。 


兩個麻甩佬邊行邊擔住枝煙,唔少途人行過都要揞住個鼻。唉!食煙就搵個位企定定食啦! 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()