FACEweekly

多謝你 許廷鏗

09年參加第一屆《超級巨聲》,奪得「最強人氣獎」的許廷鏗,憑着勵志情歌,粉絲多籮籮。當然啦,「主職」唱歌、「兼職」牙醫,唱得又醫得。不經不覺 Alfred已在樂壇打滾 4年,今年尾將首度開個唱,回饋 4年間支持他的歌迷們。今天 Alfred牙醫更要多謝 4件人和事,睇吓有無你份?

謝……趙增熹同鄭欣宜

'09參加第一屆《超級巨聲》,滿以為自己鍾意聽美國 R&B歌手如 John Legend、 Beyoncé等,聽得多就易掌握 R&B點唱,先揀了方大同的 R&B歌唱,然後趙老師就即刻 ban我,最後我揀了范曉萱的《眼淚》,結果獲好評,原來「鍾意聽的唔代表自己啱唱」係真的。另外一位要多謝係欣宜,佢教曉咗我要適應娛樂圈生活,當時實習牙醫被狗仔隊跟,好躁,但佢話我知人哋都係打工,要互相容忍一下,仲有俾人跟即係有價值,從此我就抱住呢個心態,面對娛樂圈,令自己舒服好多。

謝……快閃街唱

為了宣傳個唱,早一個月前左右,開始去全港 8個不同旺區快閃唱歌。
好意外由旺角到理工大學等站都有百多人支持。最開心係 sell演唱會同時,亦可以畀我一試歌曲的現場反應,好讓我在 12月個唱,排好唱曲次序。〈面具〉、〈青春頌〉都係好有反應,但估唔到另外一首〈臨時演員〉不是主打亦好多人拍手支持。畀到我好大信心。

謝……行醫平衡


早前拍〈青春頌〉, Alfred親自拎起橫額,在旺角街頭尋「追夢想」的人。 

某時候,我會視牙醫為我的庇護所,因為替人醫牙時,要好靜心替病人處理,這個時候,心裏是最平靜的,可以好好平衡娛樂圈熱熱鬧鬧的環境。作為牙醫及歌手這兩極職業,其實頗有使命感,因為一路醫人一路唱歌,真是很不可能的事情,但這 4年得到歌迷的支持,正正教曉我,兼顧唱歌興趣不等於要放棄本身職業,亦影響了自己寫的歌如〈青春頌〉、〈重新長大〉都好 positive。

謝……廣東歌


許廷鏗「時光」演唱會日期: 2013年 12月 28-29日 8:15pm票價:$680/$350/$300( http://www.hkticketing.com) 

一出道都令人標籤我係唱情歌為主,其實自己一直係一個「雜家」,中學時會聽廣東歌、轉讀國際學校時聽英文歌、到大學就聽台灣歌。 2014年好想有新的突破,除了曲風上會有改變,亦希望透過 12月個唱, focus在廣東歌上,始終唱英文、國語這些尾音都很圓,沒有廣東歌尾音夠倔的挑戰性。我有時甚至會去 YouTube,睇網民正面討論每份歌詞的意思,始終係我們語言,最有共鳴。


撰文:陳家豪
化妝: Khaki Yan
髮型: Milk Chan@Xenter

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()