黐實兩個人喺公園黐到實一實,針都插唔入,仲有講有笑, sweet到話佢哋唔係拖友都真係無人信囉! 

媽咪姐

吳嘉龍鬼祟拍拖

吳耀漢個仔吳嘉龍( Carl),舊年同韓籍女友分手後,身邊女性朋友有如車輪轉,但就未「公布」邊個正印。

 

吳早幾日,媽咪姐喺中環撞見 Carl鬼鬼祟祟走咗入條巷仔,原來約咗新女!佢哋兩個一見面就糖黐豆咁,攬到實一實。不過一出大街, Carl即時 9秒 9鬆開手,仲同個女仔彈開好幾個身位㖭。唉,其實拍拖攬攬都好正常啫,唔使咁避忌喎。𠵱……唔通呢個係喺「了解」階段,仲未正式見得人嘅?


離罅媽咪姐終於知道咩叫「見光死」, Carl同踢拖女友一行出公園,即時鬆手彈開。 

呆等後尾女友做 yoga,吳嘉龍只好乖乖哋坐喺附近間餐廳食住等。 

有其父就必有其子。 Carl完全秉承咗老竇吳耀漢(左)嘅風流性格。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()