習慣了席地而坐的宋芝齡,在客廳以茶几和咕𠱸代替梳化,感覺舒適。單位有廿五年樓齡,舊樓樓底高,裝上射燈感覺開揚,「最重要係屋企細唔可以用吊燈,所以簡約為主,射燈最好,方便易打理。」 

星悅居

古典韓舍 宋芝齡

香港地樓價貴,富豪先有資格住大宅,不過若然肯花心思及少少錢,一樣可以擁有自己的「豪」宅。
擁有韓國血統,在《都市閒情》節目任主持的宋芝齡,擁有一個八百呎銅鑼灣寓所,自覺住得悶兼陳設殘舊,前年大手筆花 100萬將全屋豪裝,舊樓當新樓住。裝修後,客廳與房間保持韓風。但最花錢的卻是廚房與浴室,走 cyber路線,樣樣用頂級廚、廁具,可媲美高級餐廳。芝齡傻笑道:「我啲朋友成日話我傻,咁大筆錢可以買到層樓喇!」傻又何妨,最緊要住得開心。

 

宋芝齡父母長居韓國,而芝齡本身一直紮根香港, 90年她以差不多二百萬買入現居,一住廿三載,住到裏裏外外都殘舊不堪。早幾年宋爸爸過身,芝齡叫媽咪來港一齊住。為使老人家住得舒服,前年她大破慳囊,真金白銀拿出積蓄豪裝家居。見女友住得咁招積,芝齡的大馬男友 David,原租住薄扶林道寶翠園豪宅,前年亦湊熱鬧買埋女友樓上同呎數單位自住,並交由女友負責設計。去年二人更合資在渣甸街開韓式小食店 Ling Ling House,兩口子負責睇住盤數並兼職樓面,宋媽媽則做大廚,名副其實樓上樓下一家親。


宋芝齡與男友 David拍拖 3年,早前兩口子合資開韓式小食店,年底兩人將拉埋天窗,最開心是宋媽媽。 

韓國人睡房當然走韓國路線,不能走寶的是這個古舊的飾櫃,「呢個係古時韓國啲有錢人屋企先可以擁有嘅櫃,係我阿姨送俾我㗎,專程叫人運返嚟。」 

在宋芝齡的睡房中,寢室用具牀單被褥一併由韓國運到,韓式牀鋪甚有大長今 feel。

韓國空運傢俬

宋芝齡裝飾後的「新居」,簡潔明亮,沒多餘「垃圾」。身為中韓混血兒的她,睡房與客廳堅持走韓風,睇電視、食飯也是席地而坐,慳位又闊落。「喺韓國長大,都係覺得坐地下舒服啲,我男友個單位有梳化,我反而覺得唔自在。地氈、咕𠱸、茶几等大部分傢俬,我堅持喺韓國運返嚟,因為媽咪鍾意,佢覺得正宗啲!」芝齡說。
芝齡近年已少有幕前演出,只有在午間的《都市閒情》才出現,保持些少曝光率,「我要開拓我嘅生意,希望轉型做個成功嘅商人,哈哈哈……」笑起來雙眼瞇成一線的芝齡,除了搞食店外,另與友人在同區分別開設韓語學校及婚紗攝影公司,諗頭多多,所以其書架上亦放有很多不同類型書籍,如韓語字典、營商哲理等,自我增值。「我都唔後生喇,趁仲有能力就試吓其他嘢,依家仲係學習階段。」


宋媽媽專程由韓國帶來的一對木雕鴨原來有名堂,「呢對鴨韓國好興,寓意祝福,好多家庭都會擺。媽咪想我快啲結婚,所以就擺一對喺屋企。」芝齡甜笑說。 

近期因與友人合資開婚紗攝影公司,令宋芝齡突然迷上攝影。「唔識㗎,買部機返嚟自己摸索吓,學習吓囉!」 

雖然懂流利韓語,但芝齡仍不時買韓語書 keep住唔好俾自己生疏;聽歌方面她則鍾情英文歌,上至麥當娜下至 Beyonce都啱。 

在客廳兼有小型工作廳,方便在家接食店外賣電話。書枱及書櫃都是以黑色為主,配合白色牆身。 

豪華廚廁

記者欣賞完舒適的韓式客廳與睡房,參觀廚、廁又是另一大享受,皆因全屋裝修費的七成(約 70萬)就是落在這兩個地方。
廚房走 cyber路線,型格與高貴集於一身,雖不很寬敞,但所用的廚櫃系列全是高檔貨,煮個辛辣麵也像置身高級餐廳一樣。「我好少煮嘢食,媽咪先係大廚,但我覺得廚房係一間屋幾重要嘅一 part,細係細啲,咪整番靚靚哋,感覺都舒服啲,如果廚房污糟就好大鑊。」
至於洗手間也絕不嘢小,第一眼看見鵝蛋形的座廁,設計新穎時尚。淋浴室以玻璃門間成,淋浴時不會淋濕座廁及地板,非常妥貼。天花亦裝上按摩淋浴花灑頭,設計像酒店。芝齡偷笑說:「沖涼應該係最享受一刻,自己屋企點可以求其,廁所廚房同我男友間屋都係我設計,媽咪同男友都讚,好有滿足感。」今年年尾芝齡與男友 David將會結婚,斷估 David點都唔敢彈未來老婆啩?


廚房走型格路線,爐頭上的強力抽油煙機,能徹底吸走泡菜的濃烈蒜頭及辣椒味。 

「媽咪鍾意大部分調味料、甚至飯煲都要用韓國嘢,仲要喺韓國買返嚟!」堅持走韓風。 

有媽咪在家,雪櫃總是載滿食物,「以前一個人住,個雪櫃空㗎,依家無論幾時都唔會餓親。」

韓國人無酒不歡,芝齡亦不例外,「我同爸爸都鍾意飲酒,佢乜酒都飲,我就比較鍾意紅酒。」 

洗手間設計看似簡約,配套卻像酒店,鵝蛋形的座廁原來有名堂。「呢個廁所設計之前攞過獎,係防菌廁所,仲話任何有病菌嘅人坐落去,都可殺菌咁話。唔知真唔真,因為我冇病,哈哈哈……」 

廁具都用高檔貨,而磁磚牆身一部分卻貼上金碧輝煌牆紙,為 cyber浴室錦上添花。

水喉又是玩嘢之作,若開凍水會出現藍色光,熱水則現紅色光,粉紅色則是暖水。 


採訪、撰文:石子青
攝影:周義安

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()