抱住 BB嘅趙雪英喺前面,醫生男友跟喺後面,唔知嘅,一定以為佢哋兩個湊孫行街啫。 

媽咪姐

趙雪英母愛氾濫

趙雪英同前夫林小明自 08年離婚後,不論爭產抑或遭林小明入稟告誹謗等等,官司一直沒完沒了。

 

 


趙雪英(右二)拖男帶女睇傢俬,成棚人浩浩蕩蕩,賓虛咁嘅場面。 

話趙雪英母愛氾濫一啲冇誇張,睇佢為咗前旗下藝人李彩華,不惜同前夫對簿公堂,就知佢幾錫呢個「女」啦! 

 

不過有仔女撐自己、又搵到醫生男友第二春嘅趙雪英過得不知幾幸福!早排媽咪姐就喺沙田 Home Square撞到趙小姐舉家行街濕平,同行有喺英國留學、放假返港嘅阿仔,仲有男友同三位親友。
一行人主力行唔同嘅傢俬舖,似乎有人想添置新傢俬,其間趙小姐不停同家姐個孫玩,又爭住抱,仲將 BB介紹俾相熟嘅傢俬店店員識,唔講以為係佢個孫㖭呀!
所以話,平時咁 cool咁事業型嘅趙小姐,始終都敵唔過母愛嘅天性。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()