唉,等位慘過背稿呀!(設計對白)何守信等位等咗十分鐘,開始唔耐煩,一邊托頭,一邊𠵱𠵱哦哦! 

媽咪姐

何守信好中氣

近年甚少露面嘅何守信,早輪出席活動嗰陣,大談喺 6月舉行嘅肥姐生忌紀念騷。不過佢一聽到陳淑芬喺張國榮十年紀念騷賺 2千萬,即時鬧爆︰「如果有人係為中飽私囊就好反對!佢自己一定會遺臭萬年。」老馬有火!

 


何守信口水多過茶,主導成餐飯,第一味餸嚟嗰陣,佢已經講到口乾,不停飲茶。 

早前,媽咪姐又喺樂富見到何守信。當晚佢同屋企人喺一間街坊京菜館食飯,全程中氣十足,完全唔似有 72歲!由等位到埋位食飯都講唔停,好似有佢講冇人講咁款,怨完等位等得耐,又話要揀呢樣食揀嗰樣食,好有主見,講足成餐飯。其實何 B仲咁 talk得,不如出番嚟做主持啦!

 


《蘋果日報》圖片 

何守信俾陳淑芬(左圖)指唔清楚事情之後,即時轉軚話︰「當日我確實唔係講佢,我只係針對事,冇針對人。」媽咪姐補一句啫,公道自在人心,講完。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()