今時今日做女人,真係忙呀!(設計對白) 

媽咪姐

周家蔚先減後追

啱啱生完小 TJ(洪大仁)無耐嘅洪太周家蔚,坐完月之後可能過補呀,身形脹咗唔少!不過,話咁快佢就影咗輯 sexy纖體相嘞。

 

周家蔚今次產後大解放,得到老公批准,佢仲大讚洪天明係好爸爸,唔單止肯做湊仔公,又唔介意老婆肥咗成個碼,「依家 fit咗,最受惠嘅當然我個仔啦!哈哈,咁天明都有份嘅。今年夏天我要盡情咁着 3點式,因為要俾人知我生完之後個肚無紋吖嘛!之後就會再努力造人,唔知會係馬仔定羊仔㗎,女仔就最好,我可以同佢一齊扮靚靚,當係答謝我老公對我咁好囉。」
呢個老婆仔又識搵錢又識諗,天明要再對人好啲嘞!


啱啱生完嘅周家蔚真係重到無人有,成 155磅,好彩洪天明無投訴,佢依家又收番身,仲話差 10磅就去到自己嘅理想體重㖭。 

周家蔚纖體後,上圍仲要無縮水喎,老公洪天明會唔會睇到眼金金呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()