亞熱帶

30轉 sex 尹恩惠

尹恩惠於 13年,跟 JYJ成員朴有天、已入伍嘅俞承豪合作電視劇《想你》(無綫精選台將於 5月 10日播出,並改名為《想念你》)。劇集於韓國播出時,叫好又叫座,除兩男主角人氣飆升外,亦令 11年至 12年沉寂咗足足一年嘅尹恩惠知名度大增。不過,單有知名度唔夠,最緊要有粉絲撐。為咗吸納 fans,踏入 30之齡嘅尹恩惠,逐漸走向成熟、性感之路。初出道身材平平無奇嘅佢無論出席活動、拍寫真集、甚至廣告,都毫不吝嗇力谷 3吋事業線。宅男粉絲頂得住冇?

 

尹恩惠喺《想你》入面,洗脫《宮》同《咖啡王子一號店》天真嬌角色,飾演悲情人物, 15歲時同男友朴有天兩小無猜,但捲入家族鬥爭,被強姦險送命。後來,輾轉認識富家子俞承豪。兩人談婚論嫁之際,竟然重遇朴有天而發生一段關係複雜嘅三角戀。做戲即係做戲,戲中尹恩惠角色相當可憐,跟熒幕下性感小野貓形象完全格格不入。


電視劇《想你》入面,尹恩惠同朴有天嘅服飾成為潮流時尚,好似呢條圍巾更一度賣斷市。而朴有天呢條就送咗俾湖南衞視《快樂大本營》主持人謝娜。 

真人不露相,尹恩惠喺電影《聖誕出逃記》打過拳後,不知不覺愛上了,更加入咗韓國業餘拳擊會到依家。早知無綫套《拳王》搵佢拍啦! 

尹恩惠同金鐘國拖拖拉拉咗兩年,隨住男方入伍而斷纜。 

尹恩惠上個月新推出嘅內衣廣告,大騷 3吋事業線。 

主力性感掛帥

近年尹恩惠由高瘦平變小葫蘆,露胸似食生菜。最近不單喺夏威夷拍咗一輯性感寫真集,亦成為內衣代言人。睇嚟尹恩惠已走向「性感」嘅不歸路。
尹恩惠自從由女子組合 Baby V.O.X單飛轉向演藝界發展後,星途尚算順遂。尤其 06年的《宮》及《咖啡王子一號店》,人氣度上升,可惜隨後嘅《葡萄園裏那男人》、《拜託小姐》及《個人取向》都未能助其人氣再上一層樓。直到 13年《想你》,知名度才再度上揚。


尹恩惠舊年應邀任「香港電影金像獎」嘉賓時,因為機場零 fans接機,登時黑面。事件傳番韓國,俾網友插爆,話佢 EQ低。真係慘情。 

冇 fans接機啫,有影帝劉華傍住,齊作頒獎嘉賓,乜都抵番啦,難怪笑到四萬咁。 

尹恩惠同港星、尤其一線大星好有緣,先係有劉德華,之後又同古天樂擔任名牌精品店剪綵嘉賓。

緋聞煲無米粥

講起嚟,尹恩惠雖喺演藝圈咁多年,但緋聞五隻手指數得晒,當中包括李秉憲、俞承豪,其中只承認曾跟國民歌手金鐘國有過一段情。不過最不可思議係佢竟然跟睇起嚟毫無交集嘅 G-Dragon都傳出緋聞。演藝界真係冇嘢冇可能。



當年嘅肥妹仔,幾年間蛻變成性感小野貓。咦,「細細粒」應該都可以喎! 

撰文:姜培綺

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()