除咗肚腩仔細咗之外, Bobby個黑眼圈都好深,就算戴咗眼鏡,離遠望埋去都見到一個大黑影,好誇張喎! 

媽咪姐

Bobby縮晒水

歐陽震華( Bobby)早排急性肺炎入 ICU,大病初癒之後再為《情逆三世緣》復工,最近仲去埋佛山西樵山夢工場開工,繼續搵錢搏殺。

 

Bobby上佛山之前,媽咪姐喺跑馬地附近見到佢,大肚腩雖然仲喺度,不過睇得出細咗唔少!當日氣溫廿幾度, Bobby依然孭住件羽絨背心,頭戴冷帽,睇嚟身子仍然好虛。媽咪姐見到佢手挽嘅「 JOYCE」紙袋仔入面有兩個保暖壺,私伙湯水不離身,啱嘅,應該要補養番囉。


病癒後,除咗元氣未復外,從背面睇,完全唔似 Bobby,手腳都比以前瘦咗。 

我好快又變番肥仔嘜啦!(設計對白)Bobby未出事前,頭大、面圓、腿粗、大肚腩,成個福相。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()