潮跳 Gwiyomi 鍾一憲基味濃 Cammi木偶鼻嚇鬼

近年唔知係咪一班網友身痕想跳舞,繼大家潮跳完馬舞同哈林搖(Harlem Shake)後,近日就轉玩韓國傳入的Gwiyomi(韓文解作可愛),Gwiyomi的歌曲含極濃少女味,不著重舞姿,重點在於舞者要扮可愛、扮嬌、扮俏,而日前曾傳是斷背兄弟的鍾一憲、曹震豪和藍源瑋齊齊扮得Cutie跳Gwiyomi,不過他們的短片上載到YouTube後,幾日已有過萬點擊,但就有不少網友鬧爆三個麻甩仔扮可愛好嘔心咁話。而另外,今朝早(四月二日)變咗間尺鼻、超大眼的Cammi亦跳埋一份,不過Cammi扮可愛,唔好話高皓正千祈唔好睇,免得以為有人撞鬼,脾氣差啲的朋友都唔好睇,真係睇到你毛管戙兼火都嚟埋呀 !

Cammi扮可愛跳Gwiyomi

剛剛認了到韓國割雙眼皮的Cammi,可能吸咗幾啖「韓」氣,連鼻都變高埋。

有網友睇完Cammi跳Gwiyomi後,即留言問Cammi個鼻想點。

 

鍾一憲基味濃

鍾一憲、曹震豪和藍源瑋齊齊扮得Cutie跳Gwiyomi,不過他們的短片上載到YouTube後,幾日已有過萬點擊,但就有不少網友鬧爆三個麻甩仔扮可愛好嘔心咁話。

鍾一憲- HK version

Cammi - Gwiyomi HK girl version

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()