蛋黃肉$88 

Missing Out

台南汁香肉餅

提起台南,選用台南十一號花生整花生醬的新口味小吃店 Michael至 like,不過唔喺台灣嘅日子, Michael就會去圓山食蛋黄肉,肉身呈圓柱體,上有 1隻半蛋黃,台南做法,跟廣東蒸肉餅扁扁平平不同,因為烹調的時候,大廚會用上一個高身小鐵桶,將半肥瘦的五花腩、蛋黃、梅肉以及台灣蔭瓜等材料放入,然後以大火蒸 2小時,迫出肉汁。由於要確保在大火之下,肉質仍然嫩滑,所以製作過程當中,必須掌握好材料及用水,通常 20斤肉 4斤水,有晒黃金比例,才能製造入口即化的效果。
迫出來的肉汁,乃肉的精華所在,記住叫碗飯,汁都撈埋!

蛋黃小卷(12片)$78

跟蛋黄肉齊名是為圓山雙寶,做法是用大火煮之 30分鐘,放入冰箱內待其凝結,然後切片。由於蛋黃卷薄身,加埋一口放得入的 size,勁易 feel到魷魚嚼勁、蛋黃蓉甘香,入面仲有火腿片及青豆,口感更豐富。



Michael:肉餅蒸足 2個鐘,肉汁迫晒出嚟,送飯就最啱,不妨叫埋阿媽一齊嚟! 

 

圓山台灣料理
地址:尖沙咀金巴利道 25號長利商業大廈 1及 2樓
電話: 2721 9833
營業時間: 11am-12mn

何謂 missing out?


《 FACE》飲食版監修人少年食神 Michael 

本地有不少舊菜式被封箱,絕跡的原因可能是製作繁複、老師傅年華老去等等。
不過只要你飲食經驗豐富,用心搜索,總有漏網之魚在附近。
每期少年食神 Michael發掘滄海遺珠,把舊時的食物連帶回憶重現眼前。


撰文:梁智欣 
攝影:謝耀恆

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()